Avatar billede mlybech Nybegynder
14. december 2005 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Teknologi projekt - Foryning

Hej... Har lige fået udleveret et teknologioplæg, som omhandler forsyning. Det kan være på områder, energi, fødevarer, vand, råstof, information osv. Men kan ikke finde en god problemstilling. Derfor ville jeg hører om i havde nogle forslag til en problemstilling ang. forsyning...
Avatar billede pernillemb Nybegynder
14. december 2005 - 14:50 #1
Et forslag kunne være...:

Hvor stor indflydelse har vindmølle energien i Danmark på det samlede energi forbrug i Danmark/i verdenen?

Håber det kan bruges... ;-)
Avatar billede mlybech Nybegynder
14. december 2005 - 14:53 #2
Jamen det skal være en problemstilling, ikke en undersøgelse
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
14. december 2005 - 14:54 #3
Det oplæg har jeg netop lige haft, og er næsten færdig med rapporten.
Som produkt valgte min gruppe og jeg at fremstille et Online Booking System, under kategorien informationsforsyning.
Vores problemstilling blev udledt af mangel på information omkring hjælpemidler på skoler og udlån af disse.
Avatar billede mlybech Nybegynder
06. februar 2006 - 19:32 #4
Fandt på noget andet...