Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 13:58 Der er 54 kommentarer og
5 løsninger

Nogen der så den rapport om porno i går?

Hej

Nogen der så noget af den dokumentarfilm om porno i går aftes på TV2?

Resume:
*blablabla* Og så kommer vi til porno på internettet. De interviewer så ham der ejer den porno site der ligger nummer 2.  hos chart. Han siger at han tjener 100.000 kr. i måneden på den. Om at det er 3X det han tjente før.

Så kunne jeg godt tænke mig at høre hvorvidt nogen har prøvet det før? Ved at mindst én her på eksperten har, med lidt problemer.

Hans er egentlig lavet ret smart eftersom det bare er en søgemaskine. Han ligger ikke selv inde med nogle billeder.

Så det kunne jo være der var nogen der turde stå frem og fortælle lidt om deres oplevelser på det felt?
F. eks steder der hoster porno gratis? Det må da blive et problem da mange web-hoteller ikke tillader sider med porno.

Det er \"Fri debat\" så point bliver fordelt udfra ubestemte kriterier ;o)
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. april 2001 - 14:02 #1
Er med på en kigger.... øh lytter ;)
Avatar billede wize Nybegynder
24. april 2001 - 14:05 #2
Tommyf >> Personen kan med sin DNS og PWS. registrere og bruge sin egen internet forbindelse til webhotel
Avatar billede wize Nybegynder
24. april 2001 - 14:07 #3
Så er det jo op til personen hvad han vil tillade på sin computer!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
24. april 2001 - 14:07 #4
Det var 5 X hans løn.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 14:14 #5
Tommyf >> Har du planer om at starte som Porno-grosser *GG*

Inden for den branche, skal man vist ikke regne med at alt hvad man hører er rigtigt. Mon 100.000 kr. i måneden for en porno-side er rigtig? Der er mange om buddet ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:19 #6
Synes faktisk også det lød lidt vildt. Han har (ifølge Chart) +10000 besøgende om dagen.

Har ikke planer om noget som helst... i hvert fald ikke endnu.
Avatar billede theartist Nybegynder
24. april 2001 - 14:20 #7
han nævnte han fik 5 cent, den vil jeg gerne se før jeg tror det, de firmaer der udbetaler så meget, de har netop det proglem at de faktisk IKKE udbetaler pengene, for det er der ganske simpelt ikke økonomi i.

Som jeg nævnte i et spørgsmål igår, så tag et kig på www.offshoreclicks.com de skulle efter sigende have et meget godt ry...
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:22 #8
Var det ikke $0.03 ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:25 #9
Meget godt link, hvis man nogensinde ville forsøge sig var det nok en idee.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 14:26 #10
jeg har engang snuset lidt til det (udelukkende med det formål at tjene penge)
først finder man en site der betaler penge pr. click og som kun har ét pop-up on exit! f.eks. http://www.exitforcash.com/ eller http://www.adult-worx.com/cash/

de steder brugte jeg selv og de betalte rent faktisk! jeg fik en check om måneden hvis jeg tjente over $50 hvilket jeg som regel gjorde!

http://www.adult-worx.com/cash/ har selv materiale man kan bruge ved at man hot-linker til deres billeder osv med ens egen click-code så click-rates ryger ind på ens konto!

det næste skridt bliver så at reklamere sor sine sider og det gør man nemmest i post-forums! f.eks. her:
http://bbs.bianca.com/interests/xxx/
der poster man så sine links og tro mig! der kommer MANGE besøgende!
En af mine venner tjente ca. 10.000 om måneden udbetalt for nogle få timers arbejde om dagen med at finde xxx-steder på nettet at linke til! han havde ikke selv et eneste billede liggende! han brugte kun hot-links!

nu håber jeg ikke mit indlæg her giver anlæg til rama-skrig over mig *GG* jeg har blot fortalt hvordan man kan tjene penge på det :)
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 14:28 #11
Øv, jeg trode lige at vi skulle til at lave en site-vurdering af Tommyf´s nye Porno-site *s*

Jeg tror ikke på 100.000 kr. i måneden. Det lyder som pral og store armbevægelser.
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:30 #12
Det er det samme som ham her gjorde, samlede en masse links til steder hvor der er nogle gratis billeder som skulle fungere som appetitvækkere før man meldte sig til.

Hvad siger loven om hotlinking? Det er ikke ret populært da det tager båndbrede, men hvad ellers?
Avatar billede avav Nybegynder
24. april 2001 - 14:31 #13
Tænk hvor populært det egentlig er at se på Porno-lasse med venner sprøjte deres klistrede arvemasse ud over unge pigers ansigter?
Jeg stemmer på ÆGTE SEX TIL FOLKET!!!!!!

-det må da gi\' lidt point ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:32 #14
microtec <--> Hvem ved... men så skal jeg nok have nyt webhotel, tror Bacardil smider mig ud hvis jeg laver www.123ferie.dk om til www.123porno.dk ;o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 14:32 #15
jeg ved ikke om der decideret findes nogen lov mod det! eller ville det vel osse være forbudt at have nogen links på sin hjemmeside til andre sider :) men det er da muligt der findes en lov når det drejer sig om xxx. Jeg tror det dog ikke!
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:35 #16
Okay, det kunne være sjovt at prøve engang. Ham din ven, hvor mange besøgende havde han, og hvordan med webhotel?
Avatar billede lpj Nybegynder
24. april 2001 - 14:35 #17
Hej
Jeg har fulgt jeres debat med interesse og kan kun give AVAV ret, den slag gymnastiske øvelser er vel bedst live.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 14:36 #18
tommyf >> Jeg tager en snak med Bacardil :o))

En site-vurdering ville være en fin måde helt legalt at sidde og kikke på snavs.
\"Jammen, jeg kikker skam ikke. Jeg vurderer HTML-kode\".

PS: Det er ikke ulovligt at linke direkte til f.eks. billeder på et andet site, hvis de bare ikke indeholder noget ulovligt eller er copyright.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 14:38 #19
Jeg fatter bare ikke hvis der skulle være penge i det.
Jeg ville sgu aldrig hive et credit-card frem for at få lov til at kikke på et web-site.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 14:41 #20
tommyf>>han havde et sted mellem 10 og 14.000 unikke hits i døgnet! han brugte webworx som hostede gratis da de samarbejdede med exitforcash!
web-worx.com er i dag dog brugt til noget andet kan jeg se men kig lidt på http://www.adult-worx.com/ og se om der ikke skulle stå noget om hosting et sted!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 14:42 #21
10 og 14.000 unikke hits i døgnet = 10 og 14.000 unikke hits i døgnet pr. side han smed op!
Avatar billede Kengun Praktikant
24. april 2001 - 14:43 #22
Lytter med ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:44 #23
Lad nu vær med at forvirer mig ;o

\"pr. side han smed op\"
- Menes der at han havde flere www.1.dk www.2.dk eller bare /1 & /2 ? Var det flere selvstændige sider.
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:45 #24
kengun <--> Du behøver ikke skrive noget, bare tryk udfør, desuden er \"Lytter med\" ikke et svar :o|
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 14:47 #25
microtec>>de sider der postes i bbs bianca er alle klik-baseret med en popup on exit og koster derfor ikke folk penge at komme ind og se! det er tricket i det hele at finde genvejene UDEN om betalings-sites\'ne og linke direkte til \"varerne\". det er dét der gør det nemt for webmasters at tjene penge på det! man får nemlig en MEGET høj unik klikrate ved at have gode sider med direkte links til de billeder/filmklip folk er interesseret i at se!
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 14:50 #26
Det kunne være interessant at forsøge.

Håber ljweb smider en kommentar, der var noget med at han fik et problem da de bilelder han viste ikke var lovligt købt... selvom han havde garderet sig med \"fundet rundt om på nettet i den tro at de var freeware\" - jeg syntes egentlig at det lød meget overbevisende :o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 14:50 #27
tommyf>> han havde sit eget \"domæne\". f.eks.
http://www.webworxx.com/tommyf/side1.htm
http://www.webworxx.com/tommyf/side2.htm
http://www.webworxx.com/tommyf/side3.htm
osv. og alle sider indeholdt hans klik-kode! siderne indeholdt thumbnails man kunne klikke på som hotlinkede direkte til de originale \"varer\" som i øvrigt er MEGET let at finde blandt de eksisterende xxx-sider! alle xxx-sider har altid nogle free samples, som man så bare linker direkte til :)
jo flere sider man postede, jo flere klikrates :)
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 14:55 #28
kimrosgaard >> Hvor kommer pengene fra til Klik-betalingen, hvis det er gratis at se billederne?

Kan du ikke godt selv hører at der er noget, der ikke passer sammen.

Dette her lyder ikke helt lovligt. Så stjæler du jo en anden mands \"varer\", som han skulle have haft betaling for ;o)

<SNIP>
genvejene UDEN om betalings-sites\'ne og linke direkte til \"varerne\".
</SNIP>
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 14:58 #29
læs hvad jeg skriver: \"alle xxx-sider har altid nogle free samples, som man så bare linker direkte til :)\"
jeg skriver ikke noget om at man skal hacke sig vej gennem betalingssystemerne! beklager hvis du fik det indtryk! de billeder/filmklip man linker til, er dem der ligger som free samples rundt om! det man gør, er jo faktisk bare at samle links sammen til en masse billeder/filmklip og så sætte dem op på en side!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 15:01 #30
pengene kommer fra de store xxx-betalingssteder som får reklame ved den popup der kommer frem på ens side(r)! hvis man tilmelder sig, skal man være MEGET omhyggelig med at følge deres instruktioner om hvordan man sætter sine sider op! gør man det forkert og får en masse klik-rates, slettes ens account uden varsel!
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 15:06 #31
kimrosgaard >> De der \"store xxx-betalingssteder som får reklame\" skal altså også have nogen penge hjem et sted.
Det får de ikke, hvis dine besøgende ikke hiver credit-kortet frem og betaler ;o)

Kan du ikke se at det ikke kan hænge sammen?
Der er nogen, der er nød til at betale for at du kan på penge pr. klik. Derfor tror jeg ikke på de beløb der nævnes.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 15:10 #32
microtec>>det må de jo gøre! ellers kunne det jo ikke betale sig at lave popups, vel? klikker man på den popup der SKAL komme op, ryger man direkte til betalingsstedets site hvor man bliver lovet guld og grønne skove for et beløb pr. måned! hele spillefilm osv.
sammenlign det med reklamer i tv! bilka kan da heller ikke regne med at folk hiver dankortet frem og farer ned i bilka fordi de viser en reklame i tv om at syltetøj er sat 2 kroner ned!, vel? :) nogen gør det og andre gør det ikke! nogen får overskud andre gør ikke! det er reklamens magt der tæller!
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 16:53 #33
Branding er vist lige ordet, en af sidegevinsterne er at de får vist deres firmanavn frem masser af gange uden af betale.

Men tilbage til emnet:

Nogen der f.eks kunne have et forslag til hvordan man skulle organisere det.

Har nogle generelle kommentare ligesom Microtech.

Kender det, har forsøgt.

Mener der mangler noget indenfor porno-verdnen (Og nej, dem på top10 vil ikke stille op i gummi og lak ;o))
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 17:59 #34
Okay, vi har nu fundet fram til at hvis man vil lave en sex-site skal man benytte sig af hotlinking?

Hvor skulle man så sammle disse links fra? Hugge dem fra konkurrenterne... men den holder jo ikke i længden, man skulle på en eller anden måde lokke folk til selv at tilføje nogle links... forslag?
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 18:01 #35
Hmmm, jeg kan se her at nogle af ens kommende sponsorer også vil give en gratis indhold:
www.blondecity.com/resources.shtml

\"Up to $5.00 per click, works out to about $30/signup. 7 high converting sites to choose from. Pay semi-monthly.\" - mon ikke det er overdreven?

\"3 cents per raw click for BLIND hits. No conversion ratios to maintain.\" - nogle af jer kloge hoveder der ved hvad blind hits er?
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 18:05 #36
\"Pay either 20 cents/click, or $35/signup. Pay weekly, very reliable. Seven sites to advertise.\" - det er da nogle ret gode tilbud de har?
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 18:13 #37
Hvad skulle man så gøre? Hvilket webhotel ville I vælge?
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 18:34 #38
Det her er da vist et godt tilbud:
www.trashtraffic.com
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. april 2001 - 19:08 #39
dette er det ultimative sted:
http://www.webworxxx.com
50 Megs of Disk Space, Unlimited Data Transfer, FTP Uploads

WebWorXXX.com provides you fast free web space for your adult
web pages. In order to cover our bandwidth bills we put small banners,
buttons or text links on the top and or bottoms of your pages. This little
bit of traffic that we take from each site helps us to pay for giving you
your free service.

Det var den site jeg selv i sin tid brugte :)
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 21:36 #40
tommyf >> Inden du går igang med dit nye \"porno-paradis\" bør du nok overveje hvordan du får besøgende.

- Hvor skal de komme fra?
- Hvorfor skulle de kikke ind på netop dit site?
- Hvordan skiller dit site sig ud?
- Er der overhovedet et behov for dit site?
- Der er 1000-vis af andre sites, der tilbyder nøjagtig det samme.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 21:39 #41
Hvorfor tror folk egentligt at man tjene styrtende med penge, uden at skulle lave noget?

Det er altid løgn, risikobetonet eller ulovligt ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 21:44 #42
Hvem har sagt man kunne gøre det uden at lave noget?

Adskille sig fra de andre? Hvem siger den behøver det, lad os nu se:

Let at navigere på (Er de ikke sommetider lidt tricky)

Ordentlig styr på linksene (ikke alle de 404-sider)

Pointsystem for dem der tilføjer sider... hvorfor har ingen fundet på det før ;o)

Det at den er opdateret virker nogle steder til at være nok :o)

Se sexland.dk med 10.000 besøgende om dagen, og den er kun på dansk, hvad har den som de andre ikke har? Udover at være på dansk som ikke kan gøre hele forskellen.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 21:54 #43
100.000 Kr. om måneden for et par links til andres sider, er vel \"uden at lave noget\" ;o)

tommyf for pokker. Find dog på noget mere genialt end endnu en porno-site. Der er allerede rigeligt med den slags.

Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 21:59 #44
Har fundet på noget andet www.123ferie.dk , men det kunne stadig være sjovt at prøve noget hvor det er lettere at få et stort publikum.

Men med internettets størrelse i dag er det svært at finde noget der ikke er \"rigeligt\" af i forvejen...
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 22:03 #45
Ja, det er ikke så let.
Sommerhusformidling er der faktisk også mange af (har lige planlagt sommerferie) ;o)

Det er vel ikke et mål i sig selv at have \"et stort publikum\" på sit site.
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 22:07 #46
Det er vel det det går ud på? At få fremvist sit produkt, om med 123ferie at få så mange potentielle lejere/udlejere som muligt.

Men med sommerhusformidling har jeg en fordel, mange at konkurrenternes hjemmeside er utrolig svære at finde rundt på, samt dårlige funktioner.
Der er så desværre 3 store giganter på markedet.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 22:08 #47
Jeg tror faktisk at der ville være et markede for privat sommerhusformidling, hvis det blev grebet professionelt an.

Der er mange forskellige site´s, men alle dem jeg har besøgt bære præg af at det er en amatør, som har lavet det lidt for sjovt.

1. Der er alt for få huse at vælge mellem.
2. Siderne er rodet opbygget.
3. Der er ingen søge funktioner.

Hvis man opbyggede den med www.bilbasen.dk i tankerne og ofrede lidt på markedsføring, tror jeg det kunne blive til noget.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 22:10 #48
Der er da ikke noget ved at have 100.000 besøgende, der bare kikker på dit produkt.
Det er da bedre med 500 besøgende, som køber produktet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 22:21 #49
1. Kæmper en brav kamp mod dem med milionerne.

2. Hvordan rodet? www.privatudlejning.dk rodet?

3. Se tre, når der ingen huse er, er der ikke brug for søgefunktion.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 22:39 #50
www.privatudlejning.dk kendte jeg ikke.
Grafisk og designmæssigt virker den rodet og uprofessionel.
Den har dog nogen af de funktioner jeg savner. Nemligt at man kan fortælle hvilket område man vil holde ferie i. Hvor mange sovepladser og hvornår. Der burde også være et felt til en max. pris.

Det skal i princippet virke fuldstændigt som de store ejendomsmægleres hjemmesider. Prøv f.eks. at se www.home.dk eller www.edc.dk

Der skal ofres nogen penge på at markedsføre siden, så der reelt også er nogen huse at vælge imellem. Det er lidt hønen-og-ægget. Ingen sommerhuse=ingen besøgende=ingen udlejere.

Jeg tror der er et markede. Vi er mange, som gerne vil slippe for at betale store beløb til et bureau (både lejer og udlejer).
Utroligt at der ikke er nogen, som har sat det lige så meget i system som salg af brugte biler.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 22:41 #51
Måske skulle det være gratis at annoncerer sit sommerhus det første år. Altså for hurtigt at få nogen huse i databasen.

Prøv at se Jyllands posten Søndag. Der er utrolig mange private udlejere.
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. april 2001 - 22:44 #52
Har selv overvejet det med en søgning, men når der kun er 16 sommerhuse? Det ville blive en \"Ingen sommerhuse fundet\".

Kan desværre henvise dig til en af giganterne www.cofman.dk de er ikke ret gamle, men havde ***** fuld af penge da de startede, det gjorde det lidt lettere :o)

Har forsøgt med markedsføring, 2000 reklamer bragt rundt til sommerhuse ved vesterhavet, 2 svar... bannerreklamer har større klik-rate.

Vil til at forsøge med noget mere målrettet, jeg har masser af lejere, hvilker resultere i at jeg ofte må afvise dem med at vi ikke har noget i det område.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 22:51 #53
Den er faktisk rigtig god, men hvordan f..... finder man et sommerhus på Læsø?

Det er det bedste site jeg har set. Utorlig at jeg ikke fandt den på www.jubii.dk da jeg planlagde ferien.

Jeg tror det bliver mere almindeligt at planlægge ferien foran PCén. I løbet af en time havde vi fundet et sommerhus. Bestilt det onlige. Bestilt færgebiletter tur/retur online.
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 22:55 #54
Hm, www.cofman.dk er nu ikke for private udlejere. Der står flere steder at man skal kontakte det aktuelle udlejningsbureau.

Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 17:55 #55
Men stadigvæk - det kunne være interessant at prøve, men så skulle man finde nogle der gider hjælpe med at opdatere den... for den skal vel opdateres ofte for at være interessant.
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. april 2001 - 14:35 #56
Har lige set nogle af de forskellige betingelser \"No _target blank\" de skal altså åbne oveni... føj.

Det er trange vilkår i forhold til hvad normale sider bliver budt.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. april 2001 - 14:50 #57
jeps, det er prisen :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. maj 2001 - 07:54 #58
... det var en interessant lile diskution, tak til alle for jeres indlæg.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. maj 2001 - 08:16 #59
takker for points :)