Avatar billede nimkim Nybegynder
14. december 2005 - 09:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sætter man en chat op på ens hjemmeside

Hey alle.

Er der nogen der ved hvordan man sætter en chat op på ens hjemmeside?

Mvh. Kim
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. december 2005 - 10:06 #1
Dit web hotel skal have en eller anden form for dynamik, PHP eller ASP, hvorefter du downloader en færdig chat løsning i enten PHP eller ASP.
Du kan også lave løsninger, der ikke er baseret på databaser (altså som ASP eller PHP) men de er ikke ret gode og kan ikke ret meget. Frontpage kan vist lave noget der minder om det ved brug af tekst filer og noget der hedder frontpage server extentions på serveren, men det er ikke godt
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. december 2005 - 10:07 #2
prøv at søge i google på free chat script
Avatar billede nimkim Nybegynder
14. december 2005 - 10:10 #3
søger .. og tak