Avatar billede streetfighter87 Nybegynder
13. december 2005 - 22:01 Der er 2 kommentarer

AMD Atlon XP/Barton 3200+ langsom ?

Heey..

nogle der evt kunne give mig nogle råd til og få lidt mer liv i min spand evt. når man gamer lidt eller sidder dybt koncentreret i Photoshop mer fler andre programmer kørende så har den det med og hakke eller gå kold.. rimelig nitte..

har lige købt ny kabinet med bedre køling og ny harddisk til og fordele mine ting på..

HJÆLP til mer power..
Avatar billede gnuff Praktikant
13. december 2005 - 23:20 #1
Hmm, det kan jo være du bruger alle dine ram, eller dit grafikkort ikke kan klare så mange krævende ting på samme tid. sidst men ikke midst kan du også prøve at lukke alle de fancy ting i XP ned, som animerede ting, og alt andet gejl der ikke er brug for for at computeren kan køre
Avatar billede zoone Nybegynder
14. december 2005 - 08:59 #2
Har du prøvet at have taskmanager/processes kørende så du kan se hvad der bruger dine CPU/RAM resourcer? Det lyder nu mere på mig som om din PC har et hard/software problem, snarere end at det ville nytte det store at overclocke den.