Avatar billede streetfighter87 Nybegynder
13. december 2005 - 21:54 Der er 2 kommentarer

Problem med ny harddisk (kan ikke se den)

Hey experter..

Har lige monteret min nye harddisk (excelstor 80GB) idag.. computeren indstallere den fint og siger at den virker korrekt osv. men jeg kan altså ikke finde den nogen steder...

temmelig træls.. er ikke videre it nørd men har da lidt forstand på det og alligevel står jeg som en stort spørgsmål... ?

HJÆLP..

på forhånd tak
Avatar billede haverslev Novice
13. december 2005 - 22:01 #1
H-klik på denne computer, klik på Administrer, klik på Diskhåndterimg i venstre side og se om ikke du har et nyt drev i højre side - h-klik på det vælg formatere osv
Avatar billede s_w_s Nybegynder
14. december 2005 - 15:46 #2
har du oprettet en partition til den nye HDD?