Avatar billede baslen Nybegynder
13. december 2005 - 21:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

der kommer JUST IN TIME DEBUGGER VÎNDUE op hele tiden

når jeg surfer rundt på nettet kommer der et billede op på min skrærm med JUST in time debugger - hvor den vil have jeg skal vælge en debugger kan sige no og yes.... vil gerne have den til ikke at komme frem da det er meget træls er der nogen ide?
Avatar billede simonth Nybegynder
13. december 2005 - 21:25 #1
Det gør den også med mig, men det er ikke så tit. 5 gange på en dag er det højeste jeg har været oppe på. I gennemsnit er det ca. på 1 gang om dagen.
Det sker i både Mozilla Firefox og Internet Explorer.
Min kommer dog ikke med en ja/nej, jeg skal bare trykke på en "OK" knap og så lukker Mozilla Firefox/Internet Explorer ned.

Jeg tænkte at det måske kunne have noget at gøre med at jeg kører Windows XP x64, men ved det ikke?

baslen: Hvilket styresystem kører du ?
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
13. december 2005 - 21:27 #2
ja.. den kommer når der er Javascript fejl i Internet Explorer. Ikke din skyld, men javascriptets skyld, bare lad være med at klikke ok til at starte den.
Avatar billede baslen Nybegynder
13. december 2005 - 21:53 #3
ja men den er først kommet her de sidste 14 dage har aldrig været der før, så man må kunne gøre noget så det forsvinder....
Avatar billede nielle Nybegynder
13. december 2005 - 22:00 #4
Et bud:

Prøv, i Internet Explorer, at gå ind under Funktioner > Internetinstillinger. Kig derefter, under fanen Generelt, om der er hakket af eller ej under:

Deaktiver script-fejlfinding (anden)
Deaktiver script-fejlfinding (Indernet Explorer)
Avatar billede nielle Nybegynder
23. januar 2006 - 19:52 #5
Har du fået kigget på det?
Avatar billede baslen Nybegynder
18. december 2007 - 09:37 #6
tråd lukket og p. givet
Avatar billede nielle Nybegynder
18. december 2007 - 19:13 #7
Ikke endnu :^)
Avatar billede baslen Nybegynder
19. december 2007 - 21:38 #8
jo der er givet , men ved ikke hvorfor jeg får ikke noget accepter svar frem
Avatar billede nielle Nybegynder
20. december 2007 - 17:55 #9
Flaget på spørgsmålet er i hvert fald stadig grønt - derfor er spørgsmålet hverken lukket, eller point givet.

Hvem vil du gerne give point? Bed dem som at lægge et svar og accepter så det efterfølgende (folk skal have lagt et svar før at der kan accepteres).
Avatar billede baslen Nybegynder
20. december 2007 - 19:28 #10
det var jo dig der kom med svaret, så..
Avatar billede nielle Nybegynder
20. december 2007 - 20:08 #11
Svar :^)