Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
13. december 2005 - 21:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DOM problemer med IE og javascript

Hejsa

En dag da jeg kedede mig , og internettet ikke virkede skrev jeg dette her script:

http://thedeathart.dk/diverse/datagrid/

Det virker jo meget godt i Firefox, og benytter en del DOM til farveskift, så det ligner excel.

Koden er her: http://thedeathart.dk/diverse/datagrid/datagrid.js (bemærk at det er skrivet uden dokumentation.. så der er sikkert en del der kan gøres smartere)

Problemet: Internet Explorer synes ikke at være særlig glad for at skifte farve på 1-10 (tallene i højre side).

Nogle forslag til hvordan dette løses ? optimerings forslag er også velkommne.

Projektet bliver udgivet under MIT licences, så hvis i har lyst må i gerne tage en kopi.
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
13. december 2005 - 23:45 #1
fixet !

      var nodes = this.parentNode.getElementsByTagName('TD');
      var idxTD = nodes[0];
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
13. december 2005 - 23:46 #2
uups.. lukket