Avatar billede minirikke Nybegynder
24. april 2001 - 13:37 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

PowerPoint

Jeg skal have lavet et powerpoint show som helst skulle laves lidt prof.

Derfor søger jeg en der kan hjælpe mig.

Jeg havde tænkt mig at lave showet og derefter sende det.. også kunne du måske lave nogle spec. effekter.

Jeg giver op til 200 point for hjælpen.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 13:39 #1
Man kan vist ikke lave noget som ser prof ud i powerpoint, men man kan sagtens lave noget godt.

Skal gerne hjælpe - kan du evt skrive lidt mere om hvad det går ud på?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. april 2001 - 13:39 #2
Et professionelt show indeholder netop IKKE specielle effekter - Det gælder om at lave sine slides simple, stilrene, informative og overskuelige :)

Effekter som fade, merge, animationer mv. gør ikke andet end at forvirre beskueren :)
Avatar billede senj Nybegynder
24. april 2001 - 13:39 #3
Hvilke effekter snakker du om?
Avatar billede senj Nybegynder
24. april 2001 - 13:40 #4
hov - det er jo ham snyderen!
Avatar billede Jman Praktikant
24. april 2001 - 13:41 #5
det kan jeg godt jman@jman.dk
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 13:41 #6
Pas på med smarte spec. effekter i PowerPoint.
Det er bestemt IKKE professionelt. Faktisk har de det med at fjerne tilhørenes opmærksomhed på det væsentlige.

Det vil være langt bedre at du selv snakker og så bruger et par enkelte PowerPoint sider eller overheads, når det er noget specifikt, der skal forklares.

Vi ved vist alle hvor kedeligt det er at blot få serveret en stak overheads eller et langt PowerPoint show hvor man selv skal læse en masse tekst. Endnu værrer er det når foredragsholderen står og læser op fra det ;o)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 13:42 #7
Er det mig du taler til knægt?!!? Jeg er sgu ikke snyder og hvis du vil brokke dig over mig eller andet så har nil.dk oprettet et spørgsmål til formålet!!!

Tag dig sammen!
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 13:43 #8
nanoq >> Har vi mon være på det samme kursus i præsentations-teknik *gg*
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 13:44 #9
min Email er mortendyrekilde@hotmail.com jeg skal gerne hjælpe, men effekter får det tit til at se barnligt ud ligesom hvis man skriver en hel rapport med fed og kursiv i 3. klasse...
Avatar billede microtec Nybegynder
24. april 2001 - 13:44 #10
Når I alle poster svar, så vil jeg også...
Avatar billede senj Nybegynder
24. april 2001 - 13:46 #11
morten>> Små slag du gamle - det skal nok gå. Jeg er åbenbart ikke den eneste med den holdning. Smæk skuffen i og erkend dit nederlag - busted!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. april 2001 - 13:55 #12
Her må jeg erkende mig enig med Morten. Han er kommet med en forklaring på situationen andetsteds. Jeg ser ham som en seriøs bruger af Eksperten, hvorfor jeg vælger at tro på hans forklaring. Har i indvendinger, så brug det dertil oprettede spørgsmål.

NanoQ
Avatar billede minirikke Nybegynder
24. april 2001 - 16:29 #13
Okey, men jeg vender tilbage efter kl. 20 - Dem der stadigvæk vil hjælpe må meget gerne lige skrive.
Avatar billede Jman Praktikant
24. april 2001 - 17:46 #14
skrive!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 20:06 #15
skrive også...

hjælper gerne!
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 00:24 #16
Skriv hvad du præcis vil have hjælp til og jeg ordner det:)
Avatar billede Jman Praktikant
27. april 2001 - 08:10 #17
hvaaeee... sker der noget her?
Avatar billede minirikke Nybegynder
24. maj 2001 - 12:36 #18
skulle ikke bruge det alligevel.