Avatar billede mjo Nybegynder
13. december 2005 - 13:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af min side

Hej! :)

Jeg har bixet en hjemmeside sammen, men ved ikke rigtigt hvad jeg ellers kan lave, så vil hører forslag og evt. html koder som jeg kan bruge for at min side komme til at se bedre ud..!

> www.college.1go.dk <

Tak!
Avatar billede trekkies Juniormester
13. december 2005 - 14:08 #1
Kan ikke lide de blå links på den grønne baggrund.

Du har 1 fejl i din css kode:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.college.1go.dk/

Du mangler start og slut html og en dosctype, f.eks.
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>

</html>
Avatar billede trekkies Juniormester
13. december 2005 - 14:09 #2
Du har en stavefejl på forside:
"Det er 10. klasses hjemmeside, de vidregående er ikke med her!"

Tror at du mener:
"Det er 10. klasses hjemmeside, de videregående er ikke med her!"

Det er "vidregående" skal være med e efter d og før r
Avatar billede mjo Nybegynder
13. december 2005 - 15:12 #3
evt. nogle html koder, som kan hjælpe mig eller foreslag til grafik ?
Avatar billede trekkies Juniormester
13. december 2005 - 15:16 #4
I din kode mangler du dette:<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>

Her kommer din resterende kode

</html>

Ændre dette først, så skal jeg nok hjælpe dig med at fjerne de andre fejl.

P.S. Er ikke glad for de 2 banner reklamer i bunden, da de tager alt opmærksomheden fra resten af siden.
Avatar billede mjo Nybegynder
13. december 2005 - 20:10 #5
okay, men de 2 bannere skal være der, men prøver at bixe noget mere grafik sammen til siden..! sådan at siden bliver mere synlig.. :D
Avatar billede trekkies Juniormester
13. december 2005 - 20:11 #6
Når at du er færdig, så skriv tilbage, så skal jeg nok komme med noget ris/ros
Avatar billede mjo Nybegynder
21. juli 2006 - 19:43 #7
s