Avatar billede msonne Nybegynder
12. december 2005 - 21:34 Der er 1 kommentar

Hvordan får jeg lyden fra TomTom ud via Bluetooth?

Jeg har netop fået en Parrot CK3300 håndfri installation i min bil.
CK3300'eren har et GPS modul, der fungerer som bluetooth antenne til min Ipaq.
Det virker fint - problemet er, at lyden stadig kommer ud af Ipaq'en.
Der står i manualen at lyden kan komme ud af bilens højttalerere (lige som når jeg bruger telefonen).

Tænker, at Ipaq'en måske skal sættes op til at sende til et bluetooth håndfrit sæt, hvor man så må vælge Parrot'en??
Men ved ikke hvordan man gør.

Jeg kører TomTom 2.0, hvis det har noget at sige.

Så, er der nogen der kan hjælpe mig med at få lyden fra min TomTom ud igennem bilens højttalere via bluetooth?

vh Martin
Avatar billede mikes Nybegynder
11. februar 2006 - 17:30 #1
Hej Martin
I Parrot CK3x00 manualen står der, at Navigationssoftwaren skal kunne supportere det, før lyden kan høres via Parrot. Jeg tror du skal lede i Tomtom manualen og/eller nogle Tomtom hjælpesider på nettet.

F.eks. www.tomtomuser.dk

/MikeS