Avatar billede alapalooza Nybegynder
12. december 2005 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikke til stede-assistent.

Når jeg prøver at starte min "Ikke til stede-assistent" i Office 2003 Pro på windows XP, kommer følgene fejl:

"Kommandoen er ikke tilgængelig. Oplysninger om brugen af denne udvidelse finder du i programmets dokumentation".

Outlook er tilsluttet en exchange profil.

Funktionen virker fint på en anden pc med samme profil.

Jeg har prøvet at afinstallere og gensintallere hele office 2003 (fuld installation). Har også prøvet at lave en "Repair". Samt jeg har prøvet at slette profilen og tilslutte den igen.

Men intet virker.

Nogle som har en ide til at hvordan jeg kan få denne funktion til at virke ????

(Den version af office jeg bruger er installeret på små 100 pc'ere i min virksomhed & mindst 20 af dem er på samme type pc som denne & ingen af de andre har eller har haft denne fejl.)

/Martin.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
12. december 2005 - 17:15 #1
Er din PC sat op til at bruge en lokal *.pst fil, eller har den fat i serveren?
Avatar billede alapalooza Nybegynder
13. december 2005 - 07:58 #2
Den har fat i serveren.
Avatar billede alapalooza Nybegynder
23. marts 2006 - 08:44 #3
!