Avatar billede monkeysee Nybegynder
11. december 2005 - 17:15 Der er 1 løsning

Sløvt keyboard på Toshiba laptop

Hej,

Jeg har købt en Toshiba Tecra A3 laptop, fin maskine MEN tastaturet har for et par dage siden besluttet sig for at være mærkeligt. Nærmere bestemt så er der ca. 1 sekunds forsinkelse fra man trykker en tast, til bogstavet dukker op på skærmen. Hvis jeg skriver en sætning, så kan det tage adskillge sekunder mens windows stille og roligt spytter et enkelt bogstav ud af gangen...?!

Jeg har afinstalleret mange programmer som Toshiba har leveret sammen med maskinen, da de fleste var "bloatware", der var over 30 prg. installeret da jeg modtog den!! Nu er jeg så bange for at problemet skulle skyldes at et af disse Toshiba prg. mangler...?

Jeg har også prøvet at af/geninstallere keyboard driveren, uden resultat.

P.S: Problemer sker ikke når man går ind i BIOS setup, kun i Windows.

TIA/Monkeysee
Avatar billede monkeysee Nybegynder
20. september 2006 - 10:06 #1
Lukker lige den her...