Avatar billede alh Nybegynder
11. december 2005 - 13:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Installation af Wireless netværkskort fejler

Jeg har haft installeret netværkskortet uden fejl men efter forsøg med update, diverse opsætninger (læs en masse roderi..) får jeg nu følgende fejl når jeg prøver at installerer netkortet træls træls nogen der kan hjælpe?
"An error occurred during the installation of the device. The inf or the device information set or element does not match the specified install class."
Avatar billede boxer Nybegynder
11. december 2005 - 13:48 #1
Et gæt:
Fjern kortet i enhedshåndtering og genstart.
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 22:13 #2
Fik vi løst problemet eller.....
Avatar billede alh Nybegynder
07. januar 2006 - 09:25 #3
Nej desværre :(
Avatar billede boxer Nybegynder
07. januar 2006 - 09:45 #4
Så synes jeg du skal oprette et nyt spørgsmål. Dette er så gammelt at der ikke er nogen der ser det.

Læg selv et svar, marker dit navn og tryk accepter. Så får du point tilbage og kan bruge dem til at oprette et nyt spørgsmål.
Avatar billede alh Nybegynder
07. januar 2006 - 09:49 #5
Det er min arbejdscomputer så jeg har bestilt en reinstallation i håb om det vil fikse probnlemet så jeg lukker her og vender tilbage skulle stadig være et problem mange tak for din hjælp :)
Avatar billede alh Nybegynder
07. januar 2006 - 09:50 #6
Skulle have været et svar...
Avatar billede alh Nybegynder
07. januar 2006 - 09:51 #7
det tror jeg ikke man kan så smid et svar og du får dem bare :)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. januar 2006 - 12:46 #8
Velbekomme :o)

Du skal bare markere dit eget navn i boksen til venstre og trykke accepter. Så får du pointene tilbage :o)