Avatar billede muvo Nybegynder
11. december 2005 - 12:38 Der er 1 kommentar

Program til ikke at gå Afk.

Hej.
Jeg vil høre om der fandtes et program, der med jævne mellem rum på cirka 2min fik pcen til at tro at man trykkede på tastaturet eller rykkede musen uden man selv var der.
Det kunne være meget smart så man i Fx computer spil (world of warcraft) ikke Gik afk og blev kicket fra servern så man skal gå i en lang kø for at logge ind igen, mens man var ude og fx spise.
nogen der kan hjælpe mig?
Jonas
Avatar billede jokkejensen Novice
11. december 2005 - 13:40 #1
Sådanne software programmer er ikke lovlige i de spil, i asherons call 2 kan det resulterer i direkte ban fra serveren...

Kender ikke til wow, men i AC2 kunne man lave et lille program, der 24/7 huntede XP points...