Avatar billede frezzer81 Nybegynder
09. december 2005 - 10:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få vist de 20 sidste åbnede regneark istedet for de defauly 4

Hej Eksperter

Jeg har ladet mig fortælle at man på en eller anden måde kan få excel til at vise de sidste 20 filer man har haft åben istedet for de default 4. Altså hvis man går op i "file" så kan man som standard se de sidste 4 kun.

Nogle der ved hvordan man kan stille det?
Avatar billede jkrons Professor
09. december 2005 - 10:05 #1
Funktioner - Indstillinger. Fanebladet Standard. Men max er 9.
Avatar billede pgroen Nybegynder
09. december 2005 - 10:07 #2
Du kan max få vist de 9 sidste.

Vælg 'funktioner' -> 'indstillinger', faneblad 'Standard', listen til højre for 'Vis senest åbnede filer'...
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
09. december 2005 - 10:18 #3
Aahhh det var ligefrem så simpelt, personen der sagde 20 til mig gik nok efter "overdrivelse fremmer forståelsen" :)

Tak til jer begge.

Da jkrons var hurtigts må han nok hellere få dem. gider du smide et svar
Avatar billede jkrons Professor
09. december 2005 - 10:19 #4
Velbekomme :-)
09. december 2005 - 11:31 #5
GENERELT:
... og dette med de sidste 4 filer gælder for de alle M$ Office programmer samt en del 3. parts ditto.