Avatar billede la_sat Nybegynder
08. december 2005 - 19:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Langsom opdatering af iconer på skrivebord

Jeg har et problem der er TRALS det er når jeg lukker et vindue ned fra et program, og skrive bordet kommer til syne , vil win xp opdatere skrive bordet, men det går utrolig langsom.

Kan nogle hjælpe ?

Hilsen

La_sat
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. december 2005 - 20:02 #1
lav en grundig julerengøring i pcén, både fysisk og i windows..

http://dbhome.dk/bartfreak/guider/er%20computeren%20langsom.htm
Avatar billede la_sat Nybegynder
08. december 2005 - 23:55 #2
jeg prøver at kikke på sagerne ;)
Avatar billede la_sat Nybegynder
14. december 2005 - 23:13 #3
jeg har nok fundet ud af min c drev er for lille, og har haft for lidt plads ledig ... er nok problemmet ...
Ellers tak for svaret det link kan man jo godt bruge ... :)

hvordan giver jeg dig så 60 ...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2005 - 23:49 #4
du beder om et svar, derefter acceptere du det..O)