Avatar billede burgers Nybegynder
08. december 2005 - 04:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billeder af Vega 259

Hejsa.

Jeg søger lidt billeder af eb Vega 259notebook. De billeder jeg har kunnet finde på nettet er det lidt svært at bedømme farverne på (designet), så hvis der er nogle derude der ejer denne model og har et par pics liggende må i meget gerne melde jer på banen.

Hvad er farven omkring tastaturet og skærmen? Udenpå er den sølv, men jeg kan ikke rigtig bedømme om den er sølv eller sort  indenpå.
Avatar billede burgers Nybegynder
08. december 2005 - 14:12 #2
Ja, så langt kom jeg også, men hvis du går ind og konfigurerer din 259'er viser de billeder du ser her en sølv overflade uden om designet og ikke sort som på disse billeder,
08. december 2005 - 15:19 #3
... er det da vigtig for dig ?
Avatar billede burgers Nybegynder
08. december 2005 - 17:07 #4
ellers ville jeg nok ikke spørge...

Men nevermind - har valgt at rette blikket mod en Zepto i stedet, så jeg lukker spørgsmålet igen.