Avatar billede zico1968 Nybegynder
07. december 2005 - 17:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar pc - xp home - fryser i opstartsbilledet

Under opstart spørges om jeg vil aktivere windows produktaktivering, har prøvet at svare både ja og nej.

Mit MÅL er at komme i kontakt med den bærbare pc og reddet data. Derefter vil jeg installere xp pro.

Jeg havde tænkt at starte pc'en op i fejlsikret tilstand og via et krydset kabel fiske data over på min bærbare nr.2.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 17:59 #1
Så aktiver bare Home, og red din data...?
Avatar billede zico1968 Nybegynder
07. december 2005 - 18:15 #2
Som jeg skriver indledningsvist, det har jeg svaret både ja og nej til. Efterfølgende fryser xp under alle omstændigheder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 19:35 #3
Fjern den fra nettet inden du starter den.
Avatar billede zico1968 Nybegynder
07. december 2005 - 19:51 #4
Nu crasher pc'en umiddelbart efter bios. Den enten slukker eller genstarter -  tror jeg har et problem.

Jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2005 - 20:06 #5
ok - bare HUSK at lukke så ;)

(Lav svar og accepter eget svar ved at markere navnet i boksen til venstre og klikke på accepter)
Avatar billede zico1968 Nybegynder
07. december 2005 - 20:27 #6
lukker