Avatar billede joch Nybegynder
07. december 2005 - 15:50 Der er 5 kommentarer

Hvorfor bliver "Input Text" til HTML-formatering i flash 8

Jeg har bare lavet en almindelig tekstfelt som "Input Tekst"
indsat en variable _root.minVar

Lige så snart jeg begynder at skriv i den bliver minVar til:

<TEXTFORMAT LEADING="2"><P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Verdana" SIZE="11" COLOR="#000000" LETTERSPACING="0" KERNING="0">Hej</FONT></P></TEXTFORMAT>

Jeg bare have den til at være "hej"

Hvad sker der for mig ?????
Avatar billede barklund Nybegynder
07. december 2005 - 17:04 #1
Lad være med at bruge variable og brug istedet mit_inputfelt.text, når du skal læse værdien.

--
Morten Barklund
Avatar billede joch Nybegynder
10. december 2005 - 23:42 #2
jeg syntes bare at det er blevet lidt besværligere... Så skal jeg definere variablen, hvis jeg skal bruge den i frame længere fremme.

men jeg overlever jo nok ;)
Avatar billede barklund Nybegynder
11. december 2005 - 15:40 #3
Man kan jo også blive lidt for doven. Jeg synes ikke, at et program for dovne programmører er interessant - men et program, der giver generelle værktøjer, som den kløgtige programmør kan bøje til hvad som helst... :)
Avatar billede joch Nybegynder
12. december 2005 - 08:11 #4
godt ord igen ;) Jeg må bare blive lidt kløgtigere :D
Avatar billede barklund Nybegynder
12. december 2005 - 09:36 #5
Hehe, det er helt i orden - man skal jo starte et sted, og det er der ingen skam i. Det er kun hvis man aldrig kommer videre, at det er noget juks :P

--
Morten Barklund