Avatar billede chrlyck Nybegynder
07. december 2005 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Log af og på igen automatisk

Hej eksperter

Jeg sidder med en lidt langhåret problematik.

Jeg skal bruge et script eller et program eller bare et eller andet (program, tool, hvad ved jeg) jeg kan kalde, og så logger computeren af (og lukker alle programmer) og logger så automatisk på igen.

Den er forsøgt løst via regedit og der autologon der ligger så den logger automatisk på når man starter op (start>kør>control userpasswords2). Denne påvirker bare (af gode grunde) ikke at der bliver logget automatisk på ved logoff. Og det tager for lang tid at genstarte hele computeren.

Jeg har virkelig svært ved at finde det på google (en "logon script" søgning giver en masse vejledning til hvordan man laver et script der kører EFTER brugeren er logget på...), men der må være en måde... Jeg er skam også åben for tools
Avatar billede hmann Nybegynder
07. december 2005 - 14:43 #1
har ikke prøvet dette tool, men her står noget om "reboot and/or relogon"

http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Automation_Utilities/RebootEx.html

måske worth a try?
Avatar billede chrlyck Nybegynder
07. december 2005 - 16:57 #2
Jeg har prøvet det, det er min "nødløsning" det kan kun logge på igen efter reboot, og ikke efter log af, det eneste det gør er at ændre i regedit lige inden det booter og så ændre tilbage igen når der er bootet :(
Avatar billede chrlyck Nybegynder
19. december 2005 - 09:16 #3
Lukker...

Finder ingen løsning.