Avatar billede rebse Nybegynder
07. december 2005 - 13:10 Der er 10 kommentarer

import af illustrator cs2

Jeg har problemer med at importere illustrator-fil til flash 8.
jeghar både gemt som illustrator 6, 8, cs2.
???
Avatar billede amazon Nybegynder
07. december 2005 - 13:13 #1
Har du prøvet kopier/sæt-ind?
Avatar billede rebse Nybegynder
07. december 2005 - 13:14 #2
ja, den går helt kold på det....
Avatar billede rebse Nybegynder
07. december 2005 - 13:15 #3
Jeg har altid kunnet få det til at virke i mx, men nu har jeg opgraderet til 8. som tilsyneladende er et helt anderledes program.
Avatar billede amazon Nybegynder
07. december 2005 - 13:20 #4
Hmmm...

Jeg sidder også med CS2 og flash 8. Her virker det. Måske er det bare for tungt.

Kunne man måske importere til en tom fla, gemme i biblioteket og hente den den vej rundt?
Avatar billede rebse Nybegynder
07. december 2005 - 13:28 #5
det fylder 657 kb
Der er gradient og transparency....
Den kan heller ikke hente det ind i library...?
Avatar billede amazon Nybegynder
07. december 2005 - 13:34 #6
Ked af det, men jeg er forfærdelig ny i flash, så jeg gi'r fortabt! - Håber der er en anden, der kan hjælpe dig!

Forsøger at lære mere om hjemmesider, men det er et lidt større område end som så! - Det er ikke bare at sætte statisk tekst og billeder på jo...

Håber du løser dit problem!
Avatar billede rebse Nybegynder
08. december 2005 - 12:20 #7
er der ikke andre der har en idé?
Avatar billede rebse Nybegynder
13. december 2005 - 12:05 #8
nåh, jeg fandt selv ud af det..

Jeg konverterede farverne til cmyk.
Havde ellers lavet dem i RGB for at de skulle passe til flash, men det kan fæash altså ikke.
Avatar billede amazon Nybegynder
13. december 2005 - 13:12 #9
Der er et eller andet der dæmrer for mig... Kan det passe, at flash har det lidt svært med skygger fra illustrator?
Avatar billede amazon Nybegynder
13. december 2005 - 13:14 #10
Eller nogle af effekterne? Det er heller ikke alt det man kan lave i RGB at man kan lave når man arbejder i CMYK mener jeg?