Avatar billede bjarke_g Nybegynder
07. december 2005 - 09:19 Der er 3 kommentarer

asp.net på apache

Jeg har en apache webserver kørende på min win2000 adv. server.

Og spørgsmålet er såmen bare :

kan man på nogen måde køre ASP.net sider, på en apache server ? Og får man også en ordentlig performance ud af det, da jeg meget nødigt vil over til IIS.

Og i så fald at man kan, hvordan skal det så gøres ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. december 2005 - 09:48 #1
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2005 - 09:49 #2
Avatar billede bjarke_g Nybegynder
07. december 2005 - 10:01 #3
Ja og de skriver også at de stadigvæk arbejder med at få mod_mono til at køre på windowsplatformen.

Det er i alt fald min konklusion.