Avatar billede thesphinx Nybegynder
06. december 2005 - 21:41 Der er 4 kommentarer

Nyt design til Web-Town.dk

Jeg har i et stykke tid gået og rodet med et nyt design til min hjemmeside og det er nu ved at være kommet dertil hvor jeg er gået i gang med at kode og lave det sidste grafik til siden osv.

Så jeg vil derfor gerne høre jeres umiddelbare reaktion på det nye design.:-)

http://web-town.dk/webqdv/

P.s. Vær opmærksom på at det kun er få ting på siden som virker endnu..
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 21:49 #1
Det ser meget godt ud, dog er de der snefnug i topbanneret sindsyge, de går rimelig hurtigt :D

Selve opbygningen af siden er meget overskuelig, farverne er dæmpede, men har meget snefarver, synes måske det bliver lidt koldt at se på og den der glow effekt giver lidt samme virkning. Jeg synes måske bare at når det ikke er jul mere, så vil man måske stadig forbinde den med jul.

Jeg kan dog godt lide siden, dens opbgyning og de ikoner du har brugt som illustrationer. Siden loader hurtigt og er i det hele taget meget gennemført.

Keep it up...
Avatar billede thesphinx Nybegynder
06. december 2005 - 21:57 #2
Snefnugene er der naturligvis fordi det er vinter. Når foråret kommer bliver der ændret på toppen og snefnugene fjernet.
Farveskemaet på siden er valgt fordi jeg synes de er behagelige at kigge på og rimeligt neutrale.
Avatar billede themom Nybegynder
07. december 2005 - 10:23 #3
Meget nem og overskue,er dog lidt trist i farverne (syntes jeg).Elsker din redningskrans :)
Avatar billede wanze Nybegynder
09. december 2005 - 15:54 #4
Av, den er lys! Desuden kan man knap læse teksten - gør den mørkere.