Avatar billede frustrator Nybegynder
06. december 2005 - 16:36 Der er 19 kommentarer

At vove pelsen

Okay, jeg vover lige pelsen og sætter mit site op til en GENEREL vurdering herinde. Jeg er intereseret både i ris OG ros... og konstruktiv kritik er altid den bedste at få. Jeg er hverken prof designer eller programmør, så husk lige at have det in mente ;o)

Der er tale om et 80'er-site. Rigtigt oldschool med det rette 80'er look... eller det er i hvert fald tilstræbt. Sitet har været online et stykke tid, men er først nu ved at være klar til en egentlig "offentliggørelse".

Jeg er interesseret i feedback på både design, layout og brugervenlighed - og hvad I ellers måtte have at fyre af. Og nå ja, når I nu alligevel er derinde, hvad så med at oprette jer som brugere i forummet, så der kan komme lidt gang i det? ;o) 80'er-fans, der har lyst til at bidrage med lidt tekst, er også hjerteligt velkomne (content is king, remember?)

Ser med nedbidte negle frem til en vurdering ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. december 2005 - 16:36 #1
hvor er den smuk :P måske et link ville hjælpe
Avatar billede frustrator Nybegynder
06. december 2005 - 16:36 #2
Oooooooog så tror jeg liiiiiiige at jeg starter med at smide et link ind - kunne jo være at det ville gøre det lidt nemmere for jer :o)

http://ultimative-80ere.dk/
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. december 2005 - 16:41 #3
frustrator: Hmmm.... den var ellers lige så flot inden du smed linket! *LOL*

Nej jeg kan godt lide den, fede farver, TOTAL firser!

Hvad med nogen reklamer kørende for 80'er ting ude i den ene side måske? Eller hvis du ligefrem kan finde nogen gamle Reklame billeder????
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. december 2005 - 16:41 #4
HOV! Den er da helt gal! Hvor er Miami Vice under serier??
Avatar billede frustrator Nybegynder
06. december 2005 - 16:44 #5
Som sagt... er ene mand på projektet og det tager meeeeget lang tid at fylde indhold på. Miami Vice og alle de andre skulle gerne komme på et tidspunkt, men måske NOGEN har lyst til at skrive en info på den? *blink-blink*.... Der skulle gerne komme lidt reklamer på et tidspunkt for diverse ting. Et leksikon med 80'er ting / emner/ personer er også undervejs....

HUSK FORUMMET *g*
Avatar billede swiatecki Novice
06. december 2005 - 16:48 #6
2-talt 80'er :P
Avatar billede swiatecki Novice
06. december 2005 - 16:50 #7
sys ikke dit forum passer ind i resten af dit ellers så fede retro design
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. december 2005 - 16:50 #8
Jeg glæder mig allerede!

Men hov igen.... jeg er KÆMPE Star Wars fan... DEN MÅ I HAVE MED??

Jeg har allerede bookmarket siden! *GGG*
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. december 2005 - 16:58 #9
Jeg vil gerne komme med nogen indlæg omkring Star Wars, Computeren og måske andet godt fra 80'erne, er selv fra 1977, så jeg ka godt huske noget af 80'erne!
Avatar billede overchord Nybegynder
06. december 2005 - 17:09 #10
Hejsa
Kanon design virkeligt gennemfoert! Det ser godt ud med undtagelse af forummet. Du skal have tilpasset nogle ikoner til din phpbb loesning :-)
Eneste anden kritik er maaske at baggrunden er lidt for frisk i farverne og stjaeler lidt af billedet
Men ellers virkeligt godt arbejde!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
06. december 2005 - 17:57 #11
Nu fik jeg så selv kun 3 år med af 80'erne, men hvem filen er manden i toppen til højre? Ved godt han kun er at finde på forsiden, men hvem er han, og jeg synes nu han falder lidt ud af siden? :P

Ellers som de andre rigtig flot side :)
Avatar billede frustrator Nybegynder
06. december 2005 - 18:46 #12
Darth > Lyder godt, du skal være velkommen. Der skal - med tiden - gerne være en sektion om spil og andet til bl.a. Commodore 64, Amiga og alt det andet. Den første Star Wars-film er fra 1977, og derfor ikke med. Imperiet Slår Igen og Jediridderen Vender Tilbage ER derimod med.

Mht. til forummet > er ingen ørn til php eller noget i den stil, så jeg har blot modificeret stylesheetet til det oprindelige subsilver-design i phpbb efter bedste evne. Men er enig med jer i kritikken.

Mht. til baggrunden > Havde ikke lige overvejet at den kunne være FOR frisk, men vil tage det i betragtning. Hvad siger I andre?

Elskermad > Ved ikke hvem du omtaler, da billedet i øverste højre hjørne er random og skifter ved hver reload. Men det er sikkert en politiker fra 80'erne (Gorbatjov, Palme eller Glistrup) du mener.

Andre input? Det modtages alt sammen med kyshånd...
Avatar billede weblex Nybegynder
06. december 2005 - 19:57 #13
Du bør bestemt ikke ændre baggrunden :)

Du røg direkte i de foretrukne - virkelig cool side...
Avatar billede frustrator Nybegynder
06. december 2005 - 20:01 #14
weblex > takker for de rosende ord. Kan kun sige: Spread the word og lad os få nogle brugere til sitet :o)

og husk så lige det FORUM, folkens... der er sgu noget tomt derinde *g*
Avatar billede liv2508 Nybegynder
07. december 2005 - 09:19 #15
Virkelig et fedt site :) Kan kun forestille mig hvor meget arbejde du har lagt/lægger i siden...! Enig i at du bestemt ikke bør endre layout, det kunne ikke være mere 80´s. Siden ligger også havnet på mine foretrukne ;)
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
07. december 2005 - 09:53 #16
En lille ting jeg godt kan lide og som jeg tror vil tage sig fint ud på dit site. Prøv at lave baggrunden fast (bgproperties="fixed"). Så scroller baggrunden ikke. Det er kun en ide, men jeg synes det er fedt.
De skå linier foroven og forneden kan heg godt lide. De fleste hjemmesider er meget firkantede i opbygningen. Det er selvfølgelig og nemmest. I dit tilfælde er det nok svært at undgå det firkantede præg, derfor er det godt med de skrå linier foroven og forneden.
Avatar billede themom Nybegynder
07. december 2005 - 10:18 #17
Jamen jeg kan da kun smile :).....alle de minder.Tak :) Kanonflot
Avatar billede frustrator Nybegynder
07. december 2005 - 11:10 #18
Jamen uha da... jeg takker for de mange rosende ord.

Liv2508 > Ja, der er lagt enormt meget arbejde i hele sitet - har været undervejs i mere end et år nu ;o)

Juhlefar > Jeg vil helt klart tage dit forslag med fixed background op til overvejelse og sikkert prøve det af i praksis snarest. Havde i en tidligere designversion flere runde kurver med, men fandt det nemmere at håndtere og administrere på denne måde.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
15. december 2005 - 00:09 #19
frustrator - super fedt design - farverne m.m. styrer.

Jeg synes dog mønstret på den blå baggrund er lidt for juleagtigt på den ufede tuborg måde ;)

Hvis jeg havde sitet ville jeg prøve at putte nogle andre mønstre på - eller måske lave baggrunden endnu mere psycedellic :P

Men super fed site.