Avatar billede htmlkongen Novice
06. december 2005 - 15:36 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Ændre størrelse

Findes der et smart program der kan ændre 500 billeder ned til en størrelse på max 180 kb hurtigt? Så man ikke skal sidde med hvert enkelt billede indtil de fylder det de må?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 15:45 #1
Avatar billede gratis Nybegynder
06. december 2005 - 15:47 #3
"Image Resizer" fra M$ ku være et bud, det er gratis og ka hentes her, http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx , når du højreklikker på et billed for du et menupunkt der hedder "Resize Pictures" der kan du så vælge en størrelse på billedet, ikke på hvor meget de fylder, men i opløsning foreks. 1024x768 eller custom størrelse, det er jo så bare at prøve på et enkelt billed for at finde størrelsen der passer.
Avatar billede htmlkongen Novice
06. december 2005 - 16:17 #4
Mange tak. Smid svar hvis I vil ha points :)

Gratis>> Du vil sikkert ikke - det plejer du ikk, men syns nu alligevel ;)

Jeg har nemlig ikke PhotoShop indstalleret :)

Smid svar :)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 16:19 #5
Velbekomme, svar kommer her.  c",)
Avatar billede gratis Nybegynder
06. december 2005 - 16:50 #6
du har ret ;) ska ikke ha point.
Avatar billede willi Nybegynder
06. december 2005 - 20:45 #7
Irfan
Avatar billede willi Nybegynder
06. december 2005 - 20:46 #8
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2005 - 20:48 #9
willi >> Hvad er der galt med mit link???
Avatar billede willi Nybegynder
06. december 2005 - 20:55 #10
>synd. Vejmand intet. Men det er ikke noget program men hen link du henviser til ;)
Jeg var ikke lige inde og se på hvad linket gemte. Men foruden Irfan kan jeg se at htmlkongen også har været der 19/12 2004 22:36.
>htmlkonge. Irfan er rigtig godt. Men det kender du jo (ihvertfald har du set linket før end idag). Prøv at sætte dig lidt ind i programmet og du vil opleve at det nærmest kan trylle.
Avatar billede htmlkongen Novice
08. december 2005 - 08:46 #11
Mange tak til alle. God Jul :)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2005 - 09:28 #12
Tak, i lige måde.  c",)
Avatar billede gratis Nybegynder
08. december 2005 - 16:30 #13
i lige måde herfra *<|:0)