Avatar billede mim007 Nybegynder
06. december 2005 - 14:56 Der er 5 kommentarer

hvor gemmer outlook mailadresserne

Hej
Når jeg i outlook 2003 begynder at skrive mailadressen på en person, så husker programmet den fra tidligere, selv om personen ikke er oprettet som kontaktperson.
Hvor gemmer Outlook disse informationer, idet jeg gerne vil lave et udtræk af alle de personer, som jeg tidligere har sendt en mail.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 15:21 #1
prøve at se om det er :
C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede mim007 Nybegynder
06. december 2005 - 15:32 #2
her ligger blot min pst-fil med alle mails
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 17:28 #3
Det er i  'nickname file' med extension .nk2 i

C:\Documents and Settings\brugernavn\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2005 - 12:55 #4
afslut venligst spm hvis du har fundet løsning
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2006 - 15:02 #5
afslut venligst spm hvis du har fundet en anden løsning eller skrive tilbage