Avatar billede nozio Nybegynder
06. december 2005 - 14:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Knappen tabulator

Hvordan sætter man tabulator-knappen til ikke at rykke i hel skærmbredde til højre - når man trykker på den.

Normalt rykker den jo kun én celle - hvor har jeg fået sat et hak for meget?
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. december 2005 - 14:42 #1
Prøv at gå ind i menuen: Tools
vælg:  Option
vælg:  Transition
Fjern kryds i:  Transition navigation keys
Gem.
Avatar billede nozio Nybegynder
06. december 2005 - 14:51 #2
Sory - mangler lidt info:

Excel 2003 - DK
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. december 2005 - 14:58 #3
ok, jeg har ikke lige en DK udgave her.

Menuen hedder nok (Tools): Værktøj
Menupunktet (Option...) hedder noget med: Instillinger... / Opsætning...
Tabben (Transition) hedder måske noget med: Overgang / Navigation / Brugerflade
"Transition navigation keys" er noget med Overgangs navigation taster

Tabben (Transition) er den tab hvor du kan vælge hvilket formal Excel skal gemme i og hvor man vælger om man vil bruge "Microsoft Execl menu" eller "Lotus 1-2-3 hjælp".

"Transition navigation keys" er en check-box som er under det sted hvor man vælger om man vil bruge "Microsoft Execl menu" eller "Lotus 1-2-3 hjælp"