Avatar billede keano Nybegynder
06. december 2005 - 10:31 Der er 3 kommentarer

Afspil flashfilm ved onMouseOver

Hejsa.
har lavet en hjemmeside der er opdelt ved hjælp af en tabel.

I tabellen er der 4 TD som hver især repræsenterer én scene i en flashfilm. Denne film bliver afspillet i en femte celle.

Når man loader siden starter filmen fra starten. Jeg vil gerne at filmen starter scene 1,2,3,4 hvis man laver mouseOver på TD1, TD2, TD3 eller TD4. Jeg forstiller mig at det skal gøres ved at lave et script der bliver tilknyttet onMouseOver muligheden på hver af de fire TD´s. For nemhedsskyld har jeg opdelt flash-filmen i 4 seperate filer.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

På forhånd tak
Avatar billede jih Nybegynder
08. december 2005 - 15:38 #1
hvis du selv har adgang til at lave om på flash filerne, ville jeg råde dig til bare at lave funktionen inde i flash.. sådan at når du flytter musen, start filmen.
Nu har jeg ikke flash installeret lige her, men jeg er ret sikker på at det er noget lignende med onMouse(Move) eller onMouseMove(). Har du prøvet at indsætte sådan en funktion?
Avatar billede keano Nybegynder
15. januar 2006 - 13:56 #2
flov...glemte helt at takke. Smid svar og så får du point
Avatar billede jih Nybegynder
12. juni 2008 - 09:19 #3
og 2 og et halvt år senere: svar :-)