Avatar billede c-member Nybegynder
05. december 2005 - 23:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med MediaTech Torino Keyboard

Hej eksperter,

jeg har erhvervet mig sådan et MediaTech Torino Keyboard, men der er noget som voldsomt irritere mig, og det er at de forskellige funktionstaster ikke virker, nogen som har en løsning på dette?

Altså eks. F4, PrtSc, PageUp/PageDown. Vil gerne have det til at fungere som et helt normal standard keyboard.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2005 - 13:41 #1
The embed office keys do not work
It will give the F1-F12, Print…keys new functions while the Office Lock LED indicator
turned on. Those keys are according to the worldwide standard definition of Microsoft
shortcut combination keys and not require any software driver support. So, the new
functionality is only support under Microsoft Office (Microsoft Outlook, Word, Excel, and
Power Point), IE and some new release applications. If the new embed Office keys are
used under any older or other application, it may cause unexpected results. However, The
Microsoft recommends third-party Software applications to support Microsoft shortcut
combination keys now. Almost software application will support it in the future. Make sure
that your software application supports these kinds of functions. Recommend using
Office2000, XP (2002) and IE5, IE6 or later.

(Dvs. tjek at knappen Office Lock LED er slået fra som jeg læser det, men læs selv manualen ;))
Avatar billede c-member Nybegynder
06. december 2005 - 13:58 #2
Hvor fandt du manualen henne? tror ikke der var en med da jeg pakkede tastaturet op fra kassen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2005 - 14:09 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2006 - 18:45 #4
Gik du i koma????