Avatar billede loproc Praktikant
05. december 2005 - 23:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bluetooth PAN

Hejsa

Jeg er den (oftest) lykkelige ejer af en Qtek 2020 men kunne godt bruge noget understøttelse for Bluetooth PAN. Sagen er den at jeg rigtig gerne vil bruge telefonen som IP telefon når jeg er hjemme, men den eneste forbindelse jeg har nu, er gennem activesync, og af en eller anden årsag fungerer det bare ikke. Når jeg connecter med GPRS kan jeg fint logge på sip, men det er aaalt for langsomt til at kunne snakke igennem og så er det jo også alt for dyrt.

Kunne jeg derimod få windows mobile edition til at understøtte PAN på en eller anden måde, kunne det jo pludselig bedre lade sig gøre. Jeg har engang før rodet med det og fandt en alternativ bluetooth stack der havde en masse features, men ville ikke bruge den, da den gav problemer med mit headset. Kan jeg få voip til at virke på telefonen er det naturligvis meget sjovere end at have et headset.

En hel tredje mulighed er at købe et wifi sdio kort, men er ikke sikker på om os'et understøtter det, og er heller ikke så interesseret i at have en dims stikkende op af min telefon. (og så koster det penge, og det kan man jo heller ikke lide)

Håber der er nogle der har nogle hints.

Med venlig hilsen
Martin Kruse Jensen
Avatar billede loproc Praktikant
13. november 2006 - 10:32 #1
Har købt et wifi sdio kort, som virkede fint, lige indtil jeg opgraderede til windows mobile 2005
Avatar billede loproc Praktikant
13. november 2006 - 10:32 #2
Skulle have været et svar