Avatar billede rasmusc Nybegynder
05. december 2005 - 22:04 Der er 7 kommentarer

Midtvejsevaluering inden jeg laver mere uorden

www.copenhagenchess.dk

Det er kun Forsiden og Kurser (og en enkelt kursusbeskrivelse) der er aktiv.

Fyr løs!

ras
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. december 2005 - 22:52 #1
>> Forbidden
You don't have permission to access / on this server. <<
Avatar billede rasmusc Nybegynder
05. december 2005 - 22:55 #2
heh ja den har jg layoutet flot den side! Prøv lige igen ... den virker hos mig
Avatar billede overchord Nybegynder
06. december 2005 - 15:31 #3
Det er fint laeselig og det hele ser ud til at fungere ganske paent rent navigations-maessigt.

Det er maaske ikke det mest ophisende design i hele verden, men det fungerer ganske godt faktisk!

Min eneste krit ville vaere at du boer flytte dine info-boxe op i hoejre side saa de flugter med toppen af overskrifter fremfor toppen af broedteskt - men det kan selvf vaere smag og behag hvad man foretraekker.
Avatar billede rasmusc Nybegynder
06. december 2005 - 15:37 #4
Mange tak for de pæne ord.

Angående design er jeg ganske interesseret i at høre et par gode forslag til at gære siden en anelse mere moderne ...

Infoboksene vil jeg prøve at flytte op, men den oprindelige tanke med at flytte dem ned var at pladsen måske kunne bruges til en "du-er-er" kasse ...

ras
Avatar billede overchord Nybegynder
06. december 2005 - 17:05 #5
ok hvis du tilfoejer den "du er her" box giver det ganske fint mening - det var mest hvis der bare var tomt rum i den sektion vil det virke som om overskriften gaar hele vejen over hvilket bryder lidt.

Mht til at "spliffe designet lidt op" vil jeg nok mest foreslaa maaske noget mere brug af f.eks nogle skak-ikoner. Disse skulle vaere relativt nemme at lave rent grafisk, men hvis de passer med sidens farve-valg osv vil det give lidt mere "gennemfoert" fornemmelse.
Det kunne maaske ogsaa vaere en ide at samle hoved-sektionen og undersektionen ude at kunne se baggrund imellem dem - mest for at give en fornemmelse af en samlet side fremfor seperate sektioner.
Du kunne f.eks ogsaa lave noget grafik til meddelelses-boksene ud til hoejre som rent grafisk ser lidt mere poleret ud. Dette betyder elv noget mere arbejde - og jeg ved ikke hvor meget tid du har afsat til det, om det er betalingsjob osv. Det afhaenger altsammen af meget meget tid du har til at pusle med det.
Men generelt holder siden helt fint, og den er god og nem at laese, saa jeg vil ikke foreslaa at du begynder at kyle skaktern ind over det hele el lign :-)
Avatar billede rasmusc Nybegynder
07. december 2005 - 10:31 #6
Det er et helt almindeligt hyggeprojekt (men med den deadline, der nærer sig) ...

Nuvel - jeg forsøger måske lige at binde menu/banner sammen med indholdselementet og ideen med et stykke grafik i forbindelse med boksene.

takker

ras
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 20:40 #7
Hvordan ville det se ud hvis billedet i toppen var rigtigt dimensioneret? og hvis man måske valgte en mere dæmpet brun..Det er svært at sige om det gør det pænere før man har rodet lidt med det. Men ellers pæn og nydelig side som både er overskuelig og nem at læse pga kontraster.

Mvh. Andreas