Avatar billede oz1eqp Nybegynder
05. december 2005 - 12:11 Der er 5 kommentarer

Pædofilisagen fra Tønder

Hej
Er ser nogle af Jer som vil bakke op om den forfærdelige behandling,som den lille uskyldige pige har været udsat for,
Så er adressen:
www.info@emmerske-biler.dk
oz1eqp
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. december 2005 - 15:21 #1
Hvad mener du?

Bakke op om behandlingen? - hvilken behandlig? - Problemet er vel, at kommunen netop ikke har reageret i tilstrækkeligt omfang. Og med "bakke op", mener du om vi vil støtte den måde kommunen har håndteret sagen på?.... Det er der vist ingen der vil.

Jeg tror du skal forklare dig lidt bedre. For jeg ved vitterligt ikke hvad du mener.

Og hvad ville vi få ud af at sende en mail, til den angivne adresse?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. december 2005 - 15:23 #2
Aaahh... man bliver LIDT klogere af at læse http://emmerskebiler.shopserver.dk/ ;)
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
06. december 2005 - 15:31 #3
Det må du undskylde hvis jeg ikke har udtrykt mig tydelig nok.
Jeg mente at jo flere tilkendegivelser han kan aflevere til justitsministeren
d. 13.12.05,jo stærkere indtryk må det gøre.
oz1eqp
Avatar billede rynke10 Novice
09. december 2005 - 04:21 #4
Der er stor diskution om den sag, de opfordrer jo næsten til selvtægt. Når manden rent faktisk er blevet dømt, så kan man vurdere om straffen er passende.
Det er heldigvis ikke borgerne der skal dømme folk i forskellige sager, ud fra "farvede" artikler i aviserne.
Når landsretten har dømt, så kan man tage stilling.
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
11. december 2005 - 13:39 #5
Da der ikke sker mere lukker jeg spørgsmålet.
oz1eqp