Avatar billede niklasbn Nybegynder
05. december 2005 - 11:46 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på MSN 7.5

Hej alle eksperter

Jeg har hentet MSN 7.5. Men så når jeg skal skrive min e-mail adresse for at logge på går der ca. 3 sekunder for den har skrevet et bogstav... hmm.. Men Min kode kan jeg sagtens skrive i normalt tempo. Og sånår jeg endelig har fået skrevet e-mailen og koden trykker jeg så bare ''Log På'' Men så står der: '' det lykkedes ikke at logge på MSN Messenger, Fordi tjenesten midlertidig ikke er tilgængelig. Prøv igen senere.'' Så tænkte jeg første gang at jeg nok bare skulle prøve en anden dag. Men den gjorde lige det samme så har jeg såprøvet afinstallere g installere det 4-5 gange men virker stadig ikke! Så har jeg også prøvet at logge på Windows Messenger det kunne den sagtens så der er ingen fejl i min mail!

Håber meget på i kan hjælpe!

Mvh.
Niklas Nedergaard
Avatar billede niklasbn Nybegynder
05. december 2005 - 11:48 #1
Men hvad er der så galt? :S
Avatar billede nva Praktikant
05. december 2005 - 12:06 #2
Prøv at checke om din tid og dato på pc'en står rigtigt.
Avatar billede boxer Nybegynder
05. december 2005 - 12:09 #3
Tjek om der er en firewall der blokerer.
Læs også dette:
http://messenger.msn.com/help/issues.aspx
Avatar billede nva Praktikant
05. december 2005 - 12:18 #4
Fandt denne løsning i et forum - den virked for en med samme problem som dit.
http://www.msn-problems.com/solve-msn-messenger-problem/sign-in/msn-7/msn-messenger-sign-in-81000314.php
Avatar billede niklasbn Nybegynder
05. december 2005 - 12:50 #5
Hej nva!

Mange tak for hjælpen det virkede! FEDT MAN! :D

Læg et svar så for dulige 200 point! :D
Avatar billede nva Praktikant
05. december 2005 - 13:26 #6
Hvilken del var det der gjorde udslaget?
Avatar billede niklasbn Nybegynder
05. december 2005 - 14:29 #7
Hej nva

Det var den der man kunne downloade! :)
Avatar billede niklasbn Nybegynder
05. december 2005 - 14:30 #8
Og værsgo 200 point til dig! :)
Avatar billede nva Praktikant
05. december 2005 - 14:34 #9
Du skal huske at acceptere mit svar for at jeg får points ;)
Avatar billede nva Praktikant
05. december 2005 - 14:36 #10
Avatar billede niklasbn Nybegynder
06. december 2005 - 15:48 #11
Sådan! du accepteret! :P
Avatar billede nva Praktikant
07. december 2005 - 08:01 #12
takker :)
Avatar billede mitsuman Nybegynder
25. december 2005 - 22:37 #13
Hejsa

Jeg har en god ven som har dette problem og jeg fatter ikke hvad det skyldes nogle der kan hjælpe os .....

Hvis hun skal logge på enten MSN 7.0 eller 7.5 for hun denne fejl.

det lykkedes ikke at logge på MSN Messenger, fordi tjenesten midlertidig ikke er tilgængelig. Prøv igen senere.

Men hvis hun bruger den som ligger i Win XP (windows messenger 4.7 den virker fint...

Nogen har en ide hvad det skyldes jeg har fjernet alt og installeret det igen samme fejl
MVH
Avatar billede mitsuman Nybegynder
25. december 2005 - 23:08 #14
Hej

vi fik løst problemet via denne her side ;)

http://help.live.com/(cHJvamVjdD1tZXNzZW5nZXJ3MTAmbWFya2V0PWRhLURLJmN1PSZ0bXQ9JmtjPSZmb3JtYXQ9JmZpbHRlcj0=)/Help.aspx?filter=&querytype=topic&query=Messenger_TROU_RCQ_RecentCustomerQuestions.htm&fs=1
Avatar billede latz69 Nybegynder
16. januar 2006 - 00:55 #15
Super ledetråd...

Jeg HAVDE det samme problem...

1000 tak nva, SÅ MEGET I ORDEN :P
Avatar billede sivasli Nybegynder
28. januar 2006 - 12:05 #16
Hvis du har problemer med at logge på, kan det skyldes, at der er problemer med din Microsoft Passport Network-adgangskode. Husk, at der skelnes mellem store og små bogstaver i adgangskoden. Hvis du er sikker på, at du har skrevet den korrekt, kan det være nødvendigt at ændre adgangkoden.
--------------------------------------------------------------------------------

Altså hvis du er sikker på du har sklrevet koden og brugernavnet KORREKT så læs hernede:

Nøjagtig samme problem havde jeg for et par uger siden, jeg søgte rundt på nettet efter hjælp, og nu kan jeg sagtens hjælpe dig ! ;D Hvis du har et program som f.eks. virus program kan det være det der blokere din msn messenger, jeg slettede min virus program anti-virus og nu virker den, på min computer!