Avatar billede growl Nybegynder
04. december 2005 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Medal of Honor problem

Halløjsa

Jeg ejer spillene:

Medal of honor: Allied Assault
Medal of honor: Spearhead
Medal of honor: Breakthrough

Mit problem er at hver gang jeg starter Spearhead og/eller Breakthrough, så lukker spillet ned. Jeg overholder alle minimums kravene som er følgene:

Windows 95/98/2000/ME/XP
450 MHz (Breakthrough kræver 733 MHz eller 700 MHz Athlon)
128 MB Ram
1.2 GB
CD-DVD 8 speed
16MB gfx
OpenGL
DirectX 8.0

Det er minimums kravene på det alderførste, hvilket jeg godt kan køre. Og de 2 andre kræver det samme, pånær det at Breakthrough kræver mere CPU

Min computer:
AMD Athlon 2200+ XP (1.8 GHz)
Windows XP
256 MB RAM
310 GB (fordelt på 2 harddiske)
ATI Radeon 9600 SE (128 MSmiley
DVD 16 speed
DirectX 9

Har i nogle forslag til hvad der er galt, og hvad jeg kan gøre for at fikse det.
Jeg har prøvet at afinstallere det, og installere det igen, men til ingen nytte.

På forhånd tak

ps.
Det skal nok også tilføjes at jeg ikke kan bruge den support som følger med spillet, fordi mit postnummer åbenbart ikke eksistere, og det gør min by heller ikke.. Har prøvet at ændre æ, ø og å til henholdsvis ae, oe, og aa, men intet hjælper.

Så lad vær med at skrive at jeg skal kontakte EA Games, for det kan jeg ikke..
Avatar billede levich Nybegynder
04. december 2005 - 20:18 #1
Har du installeret den seneste driver til dit grafikkort?
Avatar billede growl Nybegynder
04. december 2005 - 21:38 #2
Ja.
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
03. marts 2010 - 22:34 #3
Det kunne være at de computer var fo dårlig, prøv lige at køre den her test inde på http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx og skriv hvad den siger, og tag gerne et screnhost.
Avatar billede growl Nybegynder
03. marts 2010 - 22:56 #4
Klausenbusk: Problemet er ikke aktuelt mere.

"Oprettet søn. d. 04. december 2005"
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
04. marts 2010 - 13:16 #5
Okay
Havde ikke lige set på datoen