Avatar billede red_dwarf Nybegynder
04. december 2005 - 17:08 Der er 3 kommentarer

.IMG fil kan ikke konverteres

Hejsa.

Jeg har en IMG fil liggende på computeren, som jeg gerne vil have konverteret til ISO. Jeg har prøvet med MagicIso og et par andre programmer, men de påstår at der er fejl i imagefilen.

Er der nogen måde jeg kan reparere det på?

Jeg har prøvet at ordne det med Alcohol 120%, Nero, MagicIso, og ved bare at rename extension, og prøve at brænde derefter.

Jeg er fuldstændig tom for idéer. Jeg kan sagtens afspille filmen når jeg bruger Daemon-Tools, og uden problemer se den i VLC. Men konverteres eller brændes vil den ikke.

Hjælp tak.
Avatar billede red_dwarf Nybegynder
04. december 2005 - 17:47 #1
Det her er simpelthen bare great...
Jeg forsøgte mig med DVDdecrypter, og den kunne ikke konvertere. Så prøvede jeg at brænde, og den begyndte at brænde lead-in, og selve imaget (Jeg jublede, den er aldrig nået så langt).

Men fandme nok om lortet ikke stoppede også. Og ikke nok med det, programmet crashede, og jeg kan ikke få den forbandede DVD i drevet ud. Jeg prøvede at stikke en lille pind ind i hullet for at få DVD'en ud, men så hørte jeg et knæk, og lortet er nu stoppet med at dreje rundt, og der er intet lys i mit DVD drev!

Jeg er ved at blive idiot af det her lort, jeg har arbejdet på det i 3 timer nu. Overhovedet ikke nogen der har en løsning?!
Avatar billede red_dwarf Nybegynder
04. december 2005 - 17:49 #2
Okay, er der så nogen der kan hjælpe mig med hvordan man udlover flere point i en tråd?

Jeg vil sgu med glæde udlove 5000 point for at få det her lort ordnet...
Avatar billede snapper1 Nybegynder
07. december 2005 - 22:04 #3
Ved ikke om denne program kan hjælpe dig.Folder2ISO Hedder programmet Og kan hentet her: http://divx.trustfm.com.ru/
Kør din Image fil igennem den,Og du har en ISO.
Håber den kan hjælpe.!