Avatar billede Boas Juniormester
23. april 2001 - 18:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Allegro?!?

HEj Folkens...

Jeg skal bruge et program til resturations branchen, det eneste jeg kender er et ved navn Allegro... Men er det nu også det eneste?... det skal kunne sende ordre til en computer i køkkenet, og udskrive en regning...

Er der nogen som har en idé...

Og hvis der er nogen som har et tlf.nummer til en kontaktperson fra Allegro?...

- Andreas
Avatar billede 2xa Nybegynder
23. april 2001 - 18:27 #1
Well-com udbyder sådanne programmer som du efterspørger:

www.well-com.dk
(tlf: 21277384
e-mail: well@well-com.dk)
Avatar billede aggie Nybegynder
27. august 2001 - 20:08 #2
som kommentar kan nævnes, at Allegro GmBH er lukket ( der åbner vidst noget nyt på addressen ), så det er nok ikke det bedste valg til kassesystem, jeg sidder f.x. og roder med det, og jeg kan fanme ikke finde et eneste menneske i hele verden der gider sige tre intelligente ord om det - og det er sq ikke nemt at sætte op :(

http://www.allegro.de
Avatar billede aggie Nybegynder
27. august 2001 - 20:08 #3
rofl - lagde lige mærke til hvem der havde postet sprøgsmålet :))

hejsa andreas, få din fede røv i gear og kom herned og lav det lort, inden jeg brænder fuldstændig sammen!