Avatar billede dp_doom Nybegynder
02. december 2005 - 14:07 Der er 9 kommentarer

Server Status Script i htm

hej erder nogen der kan hjælpe mig med at finde et html script som kan vise min status,med ex. om dns er online, ftp er online og mysql er online ect.

med venlig hilsen doom
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. december 2005 - 14:22 #1
Det kræver en form for server teknologi, fx. asp, asp-net, php, perl.
Avatar billede dp_doom Nybegynder
02. december 2005 - 14:26 #2
jeg understøtter php, men den skal køre som et html script,
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. december 2005 - 14:30 #3
Et serverside script genererer et html dokument, og er måden man gør det på.

Hvad er problemet med at lave det i php ?
Avatar billede dp_doom Nybegynder
02. december 2005 - 14:36 #4
da alle mine sider er bygget op i html, ville jeg jo gerne have at det hele blev lavet i html og ikke i php. men hvis man kunne få den til at arbejde sammen, gjorde det da heller ikke noget, men jeg kan ikke selv lave det i php.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. december 2005 - 14:38 #5
Eneste forskel du kommer til at se, er at endelsen på filen bliver .php og ikke .html
Avatar billede dp_doom Nybegynder
02. december 2005 - 14:41 #6
ok. men har du sådan et script? eller hvor kan jeg finde det henne?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. december 2005 - 14:42 #7
Du kan prøve at søge i php kategorien.
Avatar billede dp_doom Nybegynder
02. december 2005 - 14:51 #8
der er ikke noget under den katagori
Avatar billede dp_doom Nybegynder
17. juni 2006 - 15:42 #9
tak for hjælpen desværre vil den ikke aceptere dit svar selv om jeg prøver.. sorry