Avatar billede neonxxmet Nybegynder
01. december 2005 - 16:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til mikrofon !

Hej...
Har lidt problemer med min mikrofon... Skal bruge den til skype, men når jeg foretager et test opkald, kan jeg dårligt nok høre mig selv... Har kigget på alle indstillingerne for mikrofonen... Hva gør jeg...

Neonxxmet
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. december 2005 - 17:41 #1
Har du sat den i det rigtige stik?

Er du sikker på at du har kigget på alle OPTAGEindstillinger og ikke bare afspilningsindstillinger?
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. december 2005 - 18:36 #2
Kontrolpanel-lyde og lydenheder-avanceret, se efter om der er skruet nok op.
28. december 2005 - 10:44 #3
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 12:01 #4
fgj