Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
01. december 2005 - 16:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Freeware "Musik cd til mp3" program

Jeg skal bruge et freeware program der kan lave en musik cd om til mp3 filer. Det er også vigtigt at den automatisk kalder numrene det som de hedder, så jeg slipper for at sidde og navngive dem bagefter.
Nogen der kender til sådan et program, og hvor jeg kan downloade det fra?

Mvh Jacob
Avatar billede bramming Nybegynder
01. december 2005 - 16:50 #1
Avatar billede coversdk Nybegynder
01. december 2005 - 18:24 #2
iTunes
01. december 2005 - 20:06 #3
01. december 2005 - 20:07 #4
01. december 2005 - 20:08 #5
Ping...

Det var et [svar]...)
Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
03. december 2005 - 00:45 #6
Hej igen.
Sorry at jeg ikke har vendt tilbage lidt tidligere, men jeg har ikke været hjemme i et par dage.
dr1, hvad er det du siger, har jeg ikke Accepteret mine tidligere spørgsmål? Det vil jeg lige tjekke.
Anyway, cdex virker fint, men desvære kan programmet vist ikke hente info om albummet, hvilket betyder at jeg selv skal sidde og indtaste numrenes titler og lign.

Mvh Jacob
Avatar billede coversdk Nybegynder
03. december 2005 - 08:56 #7
Det kan iTunes :D
03. december 2005 - 14:15 #8
WindowsMediePlayer v/10 ka' selvfølgelig også...
Prøv (også) den...

(Det med dine åbne spm. er nu bedre...)
Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
03. december 2005 - 16:40 #9
Kan ituners lave filer i mp3 format?
Avatar billede coversdk Nybegynder
04. december 2005 - 12:30 #10
ja det kan den,

rediger >> Indstillinger >> Avancert (faneblade) >> Import (underfaneblad) >>
Import med (vælg MP3-kodning) >> også  OK.

For at importere skal du bare sætte din cd i (og hvis du har windåse XP behøver progammet ikk at være åben).
Avatar billede showsource Seniormester
04. december 2005 - 12:34 #11
CDex kan nu sagtens hente info.
Brug menuen CDDB
Avatar billede bramming Nybegynder
05. december 2005 - 15:51 #12
Ja.. cdex kan hente alt :D - Som jeg allerede skrev brug cdex:D
Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
09. december 2005 - 23:43 #13
Jeg har valgt at bruge cdex, den er dejlig nem og lige til at gå til.
Tak for jeres hjælp.

Mvh Jacob