Avatar billede brops Nybegynder
01. december 2005 - 13:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Søger godt og billigt webhotel

Jeg ved den her tråd har været oppe et utal af gange men:

Jeg skal bruge et webhotel, som kan hoste flere domains, klare lidt trafik, og være billigt.

Jeg har en side som har op til 1000 besøgende om dagen, og de steder (web10, surftown mm) mener at det ikke er acceptabelt at jeg kan have så meget trafik, ikke pga de scripts der køre men pga de besøgende der er.

Kan det passe at 1000 besøgenden er så mange bruger, hvis ja hvor kan jeg så få hosted henne??

Jeg har PT siden liggenden på en server som lukker hurtigt derfor jeg skal bruge det asap

Håber i har nogle gode forslag, BTW mængden af trafik kan ses her: http://offspring-wow.dk/stat/offspring-wow.dk_stat.html. sys ikke det er så slemt
Avatar billede whee Nybegynder
01. december 2005 - 14:08 #1
Avatar billede thomasdb Nybegynder
01. december 2005 - 14:09 #2
hosting.serverguider.dk
Avatar billede ibka Novice
01. december 2005 - 14:12 #3
Kan anbefale Wannafind's reseller løsning

http://www.itmagasinet.dk/shop/item.asp?itemid=2413&catid=524
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
01. december 2005 - 18:38 #4
Avatar billede whyme Nybegynder
01. december 2005 - 20:37 #5
Se web2 eller web3 her:
http://www.csg.dk/produkt.phtml?side=hotel

Det ser ikke ud til at være et problem overhoved den trafik statistik du har på din side.
Avatar billede easywebhost Nybegynder
03. december 2005 - 11:56 #6
Til den sidste link, læs lige deres trafikregler :

http://www.csg.dk/betingelser.phtml#fritra

Med hensyn til Elitehost og de andre webhoteller med fri trafik, så kører de med ubegrænset trafik, hvilket ofte, der findes undtagelser, betyder at har du for meget trafik, ryger du af deres server.

Jeg vil derfor anbefale dig, at du finder et webhotel, hvor du ved hvor meget trafik du har og at du samtidig har mulighed for at opgradere din konto, hvis og når der kommer mere trafik.

Vær samtidig opmærksom på, at de fleste faktisk ikke overholder lovgivningen omkring deres priser, de står UDEN moms på trods af at de skal være INKLUSIV moms, dermed kan deres pris se billigere ud end den reelt er.

Har du yderligere spørgsmål spørger du bare løs, så vil jeg forsøge at hjælpe dig så godt jeg kan..

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede whee Nybegynder
03. december 2005 - 17:33 #7
Så længe der står alle priser er ex. moms så er det vel lovligt?

Du kan også prøve www.yanet.dk, det er også en god host.
Avatar billede easywebhost Nybegynder
05. december 2005 - 20:39 #8
brops... lukker du den eller ?
Avatar billede brops Nybegynder
06. december 2005 - 02:04 #9
Sure folk skal lige smide et svar og jeg lukker, tror jeg tager hosting.serverguider.dk
Avatar billede easywebhost Nybegynder
06. december 2005 - 11:35 #10
Hvem er sur her ?
Jeg spurgte bare fordi den har stået åben ca. 5 dage, det er det vel intet unaturligt i ?

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede brops Nybegynder
07. december 2005 - 10:37 #11
tror ikke nogen er sur, "sure"=sikkert/selvfølgelig (det er engelsk :P)
Men lukker idag kl 12
Avatar billede Aliriza Nybegynder
08. december 2005 - 11:43 #12
Hej brops, selvom der er tale om fri trafik, vil der ikke være mange hostere, der vil tillade dig at have for meget trafik, hvis du f.eks. kun betaler 9 kr om måneden.

Betal mere og få færre problemer ;-)
Avatar billede killermaster Nybegynder
11. december 2005 - 12:40 #13
Jeg vil give mangar ret.

Dem der kører med fri trafik snyder deres kunder, flere af dem med definerede trafikrammer, har faktisk nogle af de store kunder idag