Avatar billede ajvm Nybegynder
30. november 2005 - 10:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Certificate se og evt. slet

Hej.
Med MMC kan man se Certificate'er , hvad de indeholder og man kan slette dem.
Jeg har behov for at vise og evt. slette automatisk med VBS.
Vi har en installations rutine som importerer Certificate'er , men findes der gamle Certificate'er på PC i forvejen giver det konfikt, så jeg vil skrive en VBS som ryder op først.
ajvm
Avatar billede martin_moth Mester
16. december 2005 - 10:26 #1
VBS = VB Script? Hvis ja, så er du havnet i forkert kategori

www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/VBscript/
Avatar billede ajvm Nybegynder
16. december 2005 - 11:31 #2
har flyttet den