Avatar billede pezkalnen Nybegynder
30. november 2005 - 09:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Noter på sin Ti83!?

Jeg har før brugt min Ti83 til at have noter på under fx eksamener, ganske lovligt selvfølgelig :). Men nu skal der virkelig stå megte, og det vil tage for lang tid at indskrive via Ti83eren. Normalt plejer jeg bare at oprette et nyt program hvorefter jeg taster ind hvad jeg nu skal huske,(der hvor man noralt koder). Mit spørgsmål er om der findes en lettere måde at gøre dette på, fx. via sin pc og et datakabel? Er der nogen der ved om man kan anvende et datakabel fra Ti83+ eller Ti89?

Kristoffer
Avatar billede bramming Nybegynder
30. november 2005 - 10:06 #1
Jo da, da du købte din lommeregner fuldte der et kabel med samt et software hvor du kan gøre alt det der!

Ellers gå på Texas hjemmeside og find softwaren! - Samt kablet hvis du ikke længere er i besiddelse af det! - Ellers bare lån det af et af dine venner i skolen!

Så skulle det kører igen mester!
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
30. november 2005 - 11:49 #2
Jeg har ikke haft et sådan kabel, sikker på det ikke var til plus-udgaven det fulgte med? Men jeg har kigget på hjemmesiden og kan ikke finde noget link
Avatar billede bramming Nybegynder
01. december 2005 - 16:24 #3
Finder det lige! - Men nej der er kabel med.. men hør din lærer eller en anden elev ad!

http://www.ti83.scholieren.be/programmas.php?wat=software&index=0&filter=all

Her er alt hvad hjertet begærer!
Avatar billede bramming Nybegynder
02. december 2005 - 11:30 #4
Var det noget?
Avatar billede bramming Nybegynder
05. december 2005 - 15:53 #5
Hva!? Sker der mere? Eller kører det ikke?
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
05. december 2005 - 17:46 #6
Joo skal bare lige finde et kabel.. Tak for hjælpen