Avatar billede 123design Nybegynder
29. november 2005 - 19:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GPS & Navigations program

Hej,

Jeg har fået skaffet mig en brugt IPAQ PDA, med tilhørende NAVMAN GPS Sender, problemet er bare at det manglende Navigations software ikke hører med, jeg kan se nogle af mapsene fra programmet "Navman SmartST" ligger på SD-Kortet, men desværre ikke programmet...

Jeg vil så hører om det vil være nok for mig bare at købe Navman SmartST, og så installerer det??

Kan jeg evt. også købe et andet program som eks. TOMTOM, som jeg har hørt godt om - Men kan det kommunikerer med min NAVMAN GPS Sleve.

PS NAVMAN GPS SLEVEN er den model som skal trækkes over PDA'en kan desværre ikke huskke nummeret...

Compaq Ipaq er model 3950, med Windows mobile 2002 Premium, Kan denne model evt. opgraderes med det nye windows mobile 05?
Avatar billede 123design Nybegynder
30. november 2005 - 02:18 #1
DEN NAVMAN GPS Sleve er specielt lavet til ipaq'en.
Avatar billede sth Novice
06. december 2005 - 19:25 #2
jeg en en Navman SmartST v.2 liggende...... hvad slal den koste ?
Avatar billede ib_kh Nybegynder
01. januar 2006 - 02:45 #3
hej
først 3950 kan ikke køre 2005, den kan kun opdateres til 2003. mht navman og smart st. jeg tror at du mangle en driver, driveren findes her http://www.navman-pcn.com/index.php?lmenu=Free+Downloads , jeg haft det samme problem og  løste problemet ved at installere driveren og nu køre min 3950 med sleeven uden problemer.