Avatar billede psycop Nybegynder
29. november 2005 - 15:16 Der er 12 kommentarer

Ny bærbar, men hvilken?

Goddag folkens

Jeg er på udkig efter en ny bærbar computer, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter mht. cpu osv.
Den må gerne koste op til 10.000,-, men den skal mindst have 1GB ram, og et styresystem installeret.. nogen der kan anbefale noget?

På forhånd tak.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
29. november 2005 - 15:36 #1
Hvad skal du bruge den til?
Avatar billede darth-domino Nybegynder
29. november 2005 - 15:37 #2
Hvis det er til alm brug i hjemmet ved jeg godt hvad JEG ville vælge:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/3V7XcCFeT2LH3PwBnesmTbyKTyR/0.SLID?nclm=iBook&mco=3A04605C

Den med 14" skærm... Uhm uhm
Avatar billede psycop Nybegynder
29. november 2005 - 15:38 #3
Skolearbejde, men også lidt spil vil jeg tro, så dåen må gerne være lidt kraftig.
Avatar billede psycop Nybegynder
29. november 2005 - 15:42 #4
Aplle computer er de ikke med mac styresystem? ville nok hellere have windows
Avatar billede darth-domino Nybegynder
29. november 2005 - 15:52 #5
Jow de er med Mac OS X Styresystem, det bedste der findes!

Jeg har kørt med Mac OS X i snart 1/2 år nu på min bærbar, og jeg kan sige dig... WAUW!

Er tidligere Linux og Windows bruger...

1. INGEN fejl har jeg haft endnu!
2. Den er ALDRIG gået ned for mig!
3. INGEN Virus!
4. Total Brugervenligt miljø!
5. Arbejder SUSPER hurtigt....

Ja... jeg kan ikke se hvorfor man skal køre andet!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. november 2005 - 16:03 #6
Asus M6 er et godt valg
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. november 2005 - 16:03 #7
Avatar billede jacobdalby Nybegynder
13. december 2005 - 15:47 #8
hvorfor ikke droppe det krav om styresystem og så lige bruge 2000 kr mere. Jeg skal have bestilt mig en Abook 3600tx som yder meget men stadigvæk vejer og fylder den ikke ret meget
Avatar billede huset Praktikant
13. december 2005 - 16:09 #9
http://www.eksperten.dk/spm/670283

Her har du bestilt den. Kan du bestemme dig :D
Avatar billede huset Praktikant
17. december 2005 - 09:28 #10
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 09:14 #11
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:38 #12
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!