Avatar billede punani Nybegynder
28. november 2005 - 23:44 Der er 3 kommentarer

Programmøre til pokersite søges

Med fare for at lyde useriøs, så prøver jeg alligevel igennem et åbent fora.
Jeg arbejder til daglig som projektleder for java-udviklere i en dansk internetvirksomhed, som udvikler intelligente online løsninger  til danske forbrugere.
Jeg ønsker at udvikle et nyt pokerkoncept, som jeg ikke vil uddybe nærmere i dette fora, men java-udviklere der har gode kompetancer samt lysten til at skabe noget nyt må meget gerne sende mig en mail.

Jeg er i gang med at lave en businessplan, som jeg vil sende videre  til eksterne investore, når jeg har noget konkret. Og inden en businessplan kan tage form, så har jeg brug for estimater osv på hvor meget udvikling en pokerapplikation kræver.

Jeg er godt klar over, at det er et kæmpe projekt. Men jeg syntes selv det er spændende, da det er en helt ny måde at gribe online poker an på.

bordfodboldchamp@hotmail.com
Avatar billede areon Nybegynder
29. november 2005 - 15:04 #1
Sendt.
Mvh
Thomas
Avatar billede punani Nybegynder
29. november 2005 - 15:28 #2
Jeg har ikke modtaget noget?
Avatar billede nse Nybegynder
30. november 2005 - 20:57 #3
Udover udviklingsomkostninger skal du regne med et anseligt beløb til diverse godkendelser af applikationerne. Det er lidt i stil med egen udviklede betalingsgateway. Derudover skal du etablerer dig med en licens i et land, hvor du dels kan få det godkendt og sælge/kører det fra. Du kan sagtens kører det fra DK, men for at udbyde det, så skal du være registret på fx. Malta eller Kahnawake (Canada), og det koster ca. 10000$ årligt.
Du kan kigge lidt på http://www.kahnawake.com/gamingcommission/, hvor du bla. kan se krav, licensregler og priser.
Held og lykke med projektet..