Avatar billede 24u Juniormester
28. november 2005 - 22:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Langsom internet.

Hey hey.

Jeg har et problem med min forbindelse..
Jeg har 2 pc'ere på nettet via kabelnet, og det funker sådanne set godt nok.. problemet er bare at nogle gange kan jeg slet ikke komme på nettet via ie, men icq stryger afsted.. desuden kan jeg, kun meget langsomt, logge på min router (webinterface) - for at se om der overhovdet er forbindelse til wan.

Problemet er der mest hvis den anden pc står og bruger forbindelsen.. altså ikke den hele, for jeg har begrænset den med netlimiter, men selv ved halv hastighed er det ligesom om det SLET ikke virker på den anden pc.

Jeg kører xp sp2. den nyeste zonealarm, som også kan se at jeg "connecter" med fks jubii...

Jeg har en idé om at det er min router der ikke kan skelne forbindelsen eller er jeg helt ude i skoven?
Routeren er en billig longshine, som dog fik gode karaterer på edbpriser.
Jeg genstarter både router og kabelmodem en gang imellem, for at forhindre den slags ;o)

24U.
Avatar billede 24u Juniormester
28. november 2005 - 23:00 #1
sover i?
Avatar billede 24u Juniormester
28. november 2005 - 23:20 #2
åbentbart

24U
Avatar billede angelisdsb Novice
29. november 2005 - 10:09 #3
jeg hvade zone alarm engang men det gjorde min forbinelse meget langsom. så jeg stoppede med at bruge det så virkede det meget bedre.
Avatar billede angelisdsb Novice
29. november 2005 - 10:10 #4
undskyld stavefejl
Avatar billede 24u Juniormester
22. december 2005 - 20:51 #5
Hmm.. nej, det tror jeg ikke, for til hverdag funker det helt ok.. det er kun når serveren lige er for længe på nettet.

24U
Avatar billede 24u Juniormester
28. januar 2006 - 02:49 #6
Ingen idér ?
Avatar billede 24u Juniormester
02. marts 2008 - 20:44 #7
Smid lige et svar.. vil ikke høre at jeg tager mine egne point.

-24U-