Avatar billede kristianals Nybegynder
28. november 2005 - 22:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejlrapport i word

hej
Når jeg starter word melder den fejl efter 10 sek og kan ikke bruges videre. HVIS netværkskablet er i har jeg ingen problemer.
Hjæææælp!!!
Kristian
Avatar billede angelisdsb Novice
29. november 2005 - 10:44 #1
det kan være fordi at dine web indstillinger ikke er indstillet korrekt
inde i word: gå ind i funktioner – indstillinger- generelt – web indstillinger (forneden)
Avatar billede kristianals Nybegynder
29. november 2005 - 16:41 #2
Hmmmm. Det virkede da jeg installerede XP og derefter Office. Tilsyneladende er problemet kommet efter installation af et trejdepartsprogram, men jeg er bestemt ikke sikker.
Nu skal jeg lige checke om jeg kan se forskel på opsætningen på min stationære og den bærbare. Jeg vender tilbage.
Avatar billede kristianals Nybegynder
30. november 2005 - 14:20 #3
Fundet! Det var en hp printer der udløste problemet. Ellers tak for hjælpen.