Avatar billede rohaje Nybegynder
28. november 2005 - 12:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

manglende hånd i html link på mac?

Jeg har nogle links i et html textField, som vist nok, ikke laver musen til en hånd på en mac..

http://www.dendanskesalmeduo.dk/ny  se f.eks under nyheder

er der nogle der har hørt om det før? og endnu bedre er der nogle der har en løsing?

mvh
Robert
Avatar billede lyden Nybegynder
28. november 2005 - 13:03 #1
............. mangler ingen hånd her - OSX/Safari/Camino

MvHLyden
Avatar billede rohaje Nybegynder
28. november 2005 - 14:59 #2
ok - tak
Avatar billede rohaje Nybegynder
28. november 2005 - 23:55 #3
nå- Jeg har fået yderligere oplysninger og det er at det kun er i safari det sker,, måske en ældre version..? eller en indstilling?

IE og firefox fungere som de skal
Avatar billede lyden Nybegynder
29. november 2005 - 00:14 #4
.... det kan ikke være en indstilling, men højt sandsynligt en ældre version af Safari, der med også en ældre udgve af OSX. Vedkommende der oplever peoblemet må næsten kunne fortælle hvilken version af OSX & Safari.

Det kan være du er heldig her med en search!

http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=169
Avatar billede lyden Nybegynder
29. november 2005 - 00:15 #5
(en staveplade må vist være på sin plads....... ;o)
Avatar billede rohaje Nybegynder
30. november 2005 - 00:41 #6
en staveplade det kunne jeg vist også bruge :)

n-å, det lader til at problemet kun er i en ældre version af safari,, så,  er det  vist til at leve med :) godt at få det afklaret.

lyden smider du ikke et svar, så jeg kan komme af med alle point'ne

/r
Avatar billede lyden Nybegynder
02. december 2005 - 11:30 #7
............. vi kan da dele, (det holder ikke rigtig at modtage point fra sådan en flashhaj) :o)
Avatar billede rohaje Nybegynder
02. december 2005 - 14:00 #8
åhrr tak .. du har fortjent alle 30 :)