Avatar billede outplug Nybegynder
23. april 2001 - 12:16 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

feedback

Hejsa....

Hvad synes du om min nye hjemmeside og har du evt. nogle ideer til hvordan den kan blive mere spændende for dig og andre!?

NB! Husk dog på det er en BETA!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. april 2001 - 12:16 #1
url
Avatar billede parazite Nybegynder
23. april 2001 - 12:20 #2
WOW! FED side! 13@13! Kan dog ikke så godt lide den blomstrede ramme.
Avatar billede tjaz Nybegynder
23. april 2001 - 12:43 #3
DEN SIDE ER FOR SEJ!!!... Jeg kan godt lide effekten med logoet som kommer frem før dine tables......

Jeg ville nok skrive en URL, hvis jeg ville have noget feedback... :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2001 - 12:49 #4
Noget af det vigtigste for en webside er at eksponere den for brugerne, det bør du nok arbejde lidt mere på!
*lol*
Avatar billede tjaz Nybegynder
23. april 2001 - 12:54 #5
tommyf >> *LOL*
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 12:55 #6
Stort, bare...... stort
Avatar billede outplug Nybegynder
23. april 2001 - 13:12 #7
UPS! ...... :) MEGA GRINER!!!

Aressen er http://www.innomedia.subnet.dk
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 13:46 #8
Du overvejer vel ikke og sætte et chart link på din side. Det stinker af upof.... Men, ellers pas på din side ikke får alt for meget grå over sig. Og skal du tilbude design så få den på et .dk domaine.

---- Staz ----
Avatar billede zteven Nybegynder
23. april 2001 - 17:23 #9
--- Første indtryk ---

Meget god load tid. Med ISDN tog det under 10 sek. at loade siden.

Men farverne er en smule triste.

Desuden står der KUN 2 gange hvem der er webmaster... lidt overdrevet.

Desuden er der en lille fejl i Copyright baren. INNOMEDIA DESIN.

Og endnu en fejl ved datoen. Det står ikke alt sammen ved siden af hinanden

--- Generelt ---

Udemærket arbejde. Og jeg giver Staz ret - Sæt ikke en Chart bar på.

Desuden synes jeg der mangler en reference knap.

--- Kode ---

Du mangler både DOCTYPE og Metatags (www.w3c.org og www.metamaten.dk).

Desuden ser jeg at du bruger schockwave... Er det nødvendigt? For jeg hader personligt den slags tunge downloads...

--- Samlet ---

En udemærket, omend lidt kedelig side.

9@13 når der kommer lidt mere indhold på.
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. april 2001 - 19:18 #10
Der er en grå firkant oppe i venstre hjørne. Er det sådannoget \"fed flash\" du vil spilde min tid med?

de grå tværstreger stopper lige langt nok fra højrekanten til at det ser noget underligt ud. (60-80 pixel tilovers)

Når jeg strækker vinduet så det bliver over 1024 bredt stter menupunkterne sig op efter hinanden i en dobbeltkolonne. Det er da vist ikke meningen.

Ligedan med overskriften. i bredt vindue er det een linie, i smalt vindue deler sen sig til to linier. Det giver en drastisk ændring i proportionerne på den mystiske grå firkant, og vil nok gøre en evt flash effekt knapt så fed.

Menyknapperne er flotte og proffe. Hvem er vi ikonet er dog ikke specielt let at forstå.

god simpel opbygning.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. juli 2001 - 01:52 #11
tak for points.
men hvad er det: \"SIDSTE OPDATERING: 15/4 2001\" ?
Fik vi jokket dig helt ned i mudderet, siden du ikke har rørt den siden?
se at komme op igen og gå til den.
Husk; Vi kan finde fejl ved hvadsomhelst! Det betyder ikke at det du har lavet er ubrugeligt.
bare at der er ting der kan blive endnu bedre.

mvh JakobA