Avatar billede troublemaker Nybegynder
26. november 2005 - 23:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Context Icon og Status

Jeg har ud fra denne guide ( http://www.codeproject.com/csharp/ratingcolumn.asp ) fået lavet mig en shell extension men context menu, men jeg kan ikke få en icon/bitmap ved siden af mit tekst og jeg kan heller ikke få en status tekst til at vise i status baren når men har musen over "teksten".

Jeg har haft fundet en kode i c++ der gør det men den kan jeg ikke få til at virke i min kode :(

Nogen der har en ide hvordan det laves eller måske et link til et sted hvor det bliver gjort?
Avatar billede troublemaker Nybegynder
27. november 2005 - 21:35 #1
lukker
Avatar billede jens87 Nybegynder
29. november 2005 - 12:19 #2
fandt du så ud af det? - sidder og roder med noget at det samme ;-)
Avatar billede troublemaker Nybegynder
06. december 2005 - 01:24 #3
jo jeg fik sat icon på (det er et 13x13 icon, wtf?). men statusbar teksten driller stadig _meget_ og jeg har prøvet alt hvad jeg kunne finde på nettet om det og intet virker

men jeg skrev den metode jeg brugte ind på codeproject.com men glemte at skrive her ;)

jeg ønsker nu så bare stadig der var en der kunne fortælle mig hvordan man kunne få statusbar tekst på ;)

her er link http://www.codeproject.com/csharp/ratingcolumn.asp